DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spel zou jij voor 1000 euro.........

+2
sweetlilspankee
babydoll
6 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

26Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... ma jul 04, 2011 7:53 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

ieks, haal ze weg!!!!!!! No

Zou jij voor 1000 euro tussen de haaien gaan zwemmen?

http://www.daddydom.actieforum.com

27Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... ma jul 04, 2011 8:28 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

wat denk jezelf... echt niet dus

zou jij voor 1000 euro een nijlpaard zoenen?
Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 14132

28Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... di jul 05, 2011 8:43 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Nee, ondanks dat ik een vrij grote mond heb, vrees ik dat ik het meest dodelijke dier dat rond de nijl leeft het liefst op afstand houd. Een verdoofde nijlpaard zou ik nog wel durven...

Zou jij voor 1000 Euro de ramen lappen van het Nationale Nederlanden gebouw in Rotterdam?

Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 2182449579_2e140fa09b

29Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... di jul 05, 2011 8:45 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Nope, duurt veels te lang....

Zou jij voor 1000 euro een striptease geven?

30Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... di jul 05, 2011 9:06 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

hahaha nee daar ben ik iets te dik voor Sad

zou jij voor 1000 euro met je bloten voeten in de honden poep staan 3 uur lang?

31Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... wo jul 06, 2011 6:33 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Nee, gatsie.

Zou jij voor 1000 Euro melk drinken direct uit de uiers van een koe?

sweetlilspankee schreef:Zou jij voor 1000 euro een striptease geven?
babydoll schreef:hahaha nee daar ben ik iets te dik voor Sad

Shocked Schaam je je zo voor je lichaam? Er zijn legio mannen die een beetje of iets meer overgewicht enorm aantrekkelijk vinden, zoek maar eens op Beautiful Big Woman (BBW). Dus je niet schamen;
Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 3081820282 en Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Th_smiley_poledancer

32Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... wo jul 06, 2011 6:46 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Kingcouche schreef: Er zijn legio mannen die een beetje of iets meer overgewicht enorm aantrekkelijk vinden, zoek maar eens op Beautiful Big Woman (BBW). Dus je niet schamen;

Dat zijn lieve woorden Kc, maar het gaat er niet om of mannen het aantrekkelijk vinden, het gaat denk ik meer om het beeld wat ze van zichzelf heeft...

33Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... wo jul 06, 2011 7:31 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

sweetlilspankee schreef:Dat zijn lieve woorden Kc, maar het gaat er niet om of mannen het aantrekkelijk vinden, het gaat denk ik meer om het beeld wat ze van zichzelf heeft...

Dat vind ik juist zo jammer! Veruit de meeste vrouwen zien er prima uit, ook als ze niet voldoen aan de 'ideale' maat (wat dat ook moge zijn) of niet de make-up dragen van een bekend modehuis. En waarom zouden ze zichzelf niet aantrekkelijk vinden, als ze door anderen wel aantrekkelijk gevonden worden? Dan is daar toch geen enkele reden toe? Dat is echt ingeprent door reclames, verschrikkelijk. Crying or Very sad Uitsluitend anderen beoordelen op uiterlijk is echt het toppunt van oppervlakkigheid.

Ik zou voor geen 1000 Euro met Claudia Schiffer trouwen, oud wijf, veel te dun en alleen maar met uiterlijk bezig... Wink

34Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... do jul 07, 2011 1:30 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

Kingcouche schreef:
sweetlilspankee schreef:Dat zijn lieve woorden Kc, maar het gaat er niet om of mannen het aantrekkelijk vinden, het gaat denk ik meer om het beeld wat ze van zichzelf heeft...

Dat vind ik juist zo jammer! Veruit de meeste vrouwen zien er prima uit, ook als ze niet voldoen aan de 'ideale' maat (wat dat ook moge zijn) of niet de make-up dragen van een bekend modehuis. En waarom zouden ze zichzelf niet aantrekkelijk vinden, als ze door anderen wel aantrekkelijk gevonden worden? Dan is daar toch geen enkele reden toe? Dat is echt ingeprent door reclames, verschrikkelijk. Crying or Very sad Uitsluitend anderen beoordelen op uiterlijk is echt het toppunt van oppervlakkigheid.

Ik zou voor geen 1000 Euro met Claudia Schiffer trouwen, oud wijf, veel te dun en alleen maar met uiterlijk bezig... Wink

je praat alsof ik anorexia heb ofzo.... nou zo erg is het ook weer niet met me hoor.
ik vind gewoon dat ik wat zwembandjes heb en daar wil ik vanaf.... ja ik ben aan het lijnen... en nee ik heb geen anorexia.
en het gaat er idd niet om wat mannen van mij vinden maar hoe ik mezelf vind.....

35Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... do jul 07, 2011 1:32 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

zou jij voor 1000 euro tussen de piranja's zwemmen?

36Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... do jul 07, 2011 8:40 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

babydoll schreef:je praat alsof ik anorexia heb ofzo...
Neutral Dat is niet wat ik bedoelde te zeggen, ik vind je helemaal niet ziek ofzo. Ik vind het gewoon jammer dat je laag over je uiterlijk denkt, terwijl ik denk dat dat nergens voor nodig is, zeker niet voor een kilo meer of minder. Dat is het enige wat ik wilde zeggen. Sorry als ik je gekwetst heb. knuffel

babydoll schreef:zou jij voor 1000 euro tussen de piranha's zwemmen?

Nee, dat lijkt mij linke soep...

Zou jij voor 1000 Euro 12 hotdogs in 1 uur opeten?

37Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... vr jul 08, 2011 2:10 am

Gast

Gast

Jaa lekker! Alleen denk ik dan wel dat me buikje heeel vol gaat zitten Very Happy

Zou jij voor 1000 Euro..... Op het naaktstrand over de knie gaan bij je daddy/mommy?

38Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... vr jul 08, 2011 6:18 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Kingcouche schreef:
Neutral Dat is niet wat ik bedoelde te zeggen, ik vind je helemaal niet ziek ofzo. Ik vind het gewoon jammer dat je laag over je uiterlijk denkt, terwijl ik denk dat dat nergens voor nodig is, zeker niet voor een kilo meer of minder. Dat is het enige wat ik wilde zeggen. Sorry als ik je gekwetst heb. knuffel
Als iemand zich een kilootje te zwaar vindt, dan denkt ie toch nog niet gelijk laag over z'n uiterlijk?????
Ik zelf kan ook wel een kilootje minder hebben, maar voor de rest ben ik prima tevreden hoor! Very Happy

39Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... za jul 09, 2011 12:26 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

PB schreef:
Kingcouche schreef:
Als iemand zich een kilootje te zwaar vindt, dan denkt ie toch nog niet gelijk laag over z'n uiterlijk?????
Ik zelf kan ook wel een kilootje minder hebben, maar voor de rest ben ik prima tevreden hoor! Very Happy

ik heb idd ook geen verkeerd zelfbeeld over mezelf.... en nee ik ben ook niet tonnetje rond weeg nu 60.5 kg
maar ik wil gewoon naar 55 kg.... dat is alles
en nee het is niet zo dat ik mezelf lelijk vind ofzo.....
ik wil gewoon van me buikje af dat is alles.... daarvoor hoef je echt geen laag zelfbeeld te hebben. en uhh nee hoor KC je hebt me niet gekwetst. de meeste mensen denken meteen dat het erg is ect. als ik zeg dat ik wat wil afvallen dus heb t wel vaker gehoord.
maar das totaal onzin want zo zit het helemaal niet.

40Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... wo jul 20, 2011 10:52 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

kleinmeisje schreef:Zou jij voor 1000 Euro..... Op het naaktstrand over de knie gaan bij je daddy/mommy?

Alsof je een keuze zou hebben... Wink
Maar nee, als daddy zou ik dat niet in het openbaar zo doen.

Zou jij voor 1000 Euro de nieuwe premier van België willen zijn voor een maand?

41Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... do jul 21, 2011 10:06 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

hahaha ja hoor ik zou best wel willen weten wat er dan allemaal op je pad komt en wat er bij komt kijken....

zou jij voor duizend euro naakt in een bad met ijsklontjes willen zitten?

42Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... do jul 21, 2011 11:11 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Ja, maar niet al te lang, je lichaamstemperatuur mag namelijk niet onder de 32 graden komen.

Zou jij voor 1000 Euro, te midden van een winkelcentrum op zaterdag, gedurende 5 minuten een gorilla nadoen?

43Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... vr jul 22, 2011 12:53 am

Gast

Gast

Haha :P Ja hoor 5 minuten lijkt me wel lollig maar niet langer dat geeft meteen zo`n `show' Very Happy

Zou jij voor 1000 Euro...... Naar het Schotse Loch Ness afreizen en in dat meer duiken om Nessie te zoeken? Laughing

44Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... vr jul 22, 2011 5:51 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

nee echt niet dat is toch allemaal verzonnen over dat zee monster zonde van me tijd.

zou jij voor 1000 naar de noordpool afrijzen en daar de rest van je leven blijven wonen???

brrrrrrr

45Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... vr jul 22, 2011 11:25 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Nee, er wonen lijkt me wat te gortig. Maar ik ben tweemaal boven de poolcirkel geweest en het is er wel heel erg mooi. Dus een maandje in de zomer zou ik geen moeite mee hebben, in de winter is het er te koud en te donker.

Zou jij voor 1000 Euro een dag door het leven willen gaan als iemand van het tegengestelde geslacht?

46Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... za jul 23, 2011 12:10 am

Gast

Gast

Jaaa kicke! Cool Maarre niet langer meisje zijn is leuker!

Zou jij voor 1000 euro..... Gaan zingen bij popstars of x factor of holland zoekt talent?

47Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... zo jul 24, 2011 10:34 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Ja, maar ik denk dat het wel ten koste gaat van de kijkcijfers, zingen kan ik beter bewaren voor in de badkamer!

Zou jij voor 1000 Euro een dag lang iemands persoonlijke bediende willen zijn en alles voor hem of haar doen wat die je opdroeg?

48Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... ma jul 25, 2011 10:34 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

haha nee dat dacht ik niet... langeneus

zou jij voor 1000 euro vissen ogen eten???

49Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... di jul 26, 2011 6:17 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Ja, die heb ik zelf weleens gegeten. Het idee is viezer dan dat ze werkelijk zijn.

Zou jij voor 1000 Euro meedoen aan een vraaggesprek waarbij je 10 minuten alleen maar de waarheid mag spreken?

50Spel   zou jij voor 1000 euro......... - Pagina 2 Empty Re: Spel zou jij voor 1000 euro......... wo jul 27, 2011 1:17 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Nee want sommige dingen hou ik liever voor mezelf, bepaalde fantasieën enzo... Laughing

Zou jij voor 1000 euro je laten hechten zonder verdoving?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum: