ieks, haal ze weg!!!!!!!
Zou jij voor 1000 euro tussen de haaien gaan zwemmen?
Zou jij voor 1000 euro tussen de haaien gaan zwemmen?
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
sweetlilspankee schreef:Zou jij voor 1000 euro een striptease geven?
babydoll schreef:hahaha nee daar ben ik iets te dik voor
Kingcouche schreef: Er zijn legio mannen die een beetje of iets meer overgewicht enorm aantrekkelijk vinden, zoek maar eens op Beautiful Big Woman (BBW). Dus je niet schamen;
sweetlilspankee schreef:Dat zijn lieve woorden Kc, maar het gaat er niet om of mannen het aantrekkelijk vinden, het gaat denk ik meer om het beeld wat ze van zichzelf heeft...
Kingcouche schreef:sweetlilspankee schreef:Dat zijn lieve woorden Kc, maar het gaat er niet om of mannen het aantrekkelijk vinden, het gaat denk ik meer om het beeld wat ze van zichzelf heeft...
Dat vind ik juist zo jammer! Veruit de meeste vrouwen zien er prima uit, ook als ze niet voldoen aan de 'ideale' maat (wat dat ook moge zijn) of niet de make-up dragen van een bekend modehuis. En waarom zouden ze zichzelf niet aantrekkelijk vinden, als ze door anderen wel aantrekkelijk gevonden worden? Dan is daar toch geen enkele reden toe? Dat is echt ingeprent door reclames, verschrikkelijk. Uitsluitend anderen beoordelen op uiterlijk is echt het toppunt van oppervlakkigheid.
Ik zou voor geen 1000 Euro met Claudia Schiffer trouwen, oud wijf, veel te dun en alleen maar met uiterlijk bezig...
Dat is niet wat ik bedoelde te zeggen, ik vind je helemaal niet ziek ofzo. Ik vind het gewoon jammer dat je laag over je uiterlijk denkt, terwijl ik denk dat dat nergens voor nodig is, zeker niet voor een kilo meer of minder. Dat is het enige wat ik wilde zeggen. Sorry als ik je gekwetst heb.babydoll schreef:je praat alsof ik anorexia heb ofzo...
babydoll schreef:zou jij voor 1000 euro tussen de piranha's zwemmen?
Als iemand zich een kilootje te zwaar vindt, dan denkt ie toch nog niet gelijk laag over z'n uiterlijk?????Kingcouche schreef:Dat is niet wat ik bedoelde te zeggen, ik vind je helemaal niet ziek ofzo. Ik vind het gewoon jammer dat je laag over je uiterlijk denkt, terwijl ik denk dat dat nergens voor nodig is, zeker niet voor een kilo meer of minder. Dat is het enige wat ik wilde zeggen. Sorry als ik je gekwetst heb.babydoll schreef:je praat alsof ik anorexia heb ofzo...
PB schreef:Als iemand zich een kilootje te zwaar vindt, dan denkt ie toch nog niet gelijk laag over z'n uiterlijk?????Kingcouche schreef:Dat is niet wat ik bedoelde te zeggen, ik vind je helemaal niet ziek ofzo. Ik vind het gewoon jammer dat je laag over je uiterlijk denkt, terwijl ik denk dat dat nergens voor nodig is, zeker niet voor een kilo meer of minder. Dat is het enige wat ik wilde zeggen. Sorry als ik je gekwetst heb.babydoll schreef:je praat alsof ik anorexia heb ofzo...
Ik zelf kan ook wel een kilootje minder hebben, maar voor de rest ben ik prima tevreden hoor!
kleinmeisje schreef:Zou jij voor 1000 Euro..... Op het naaktstrand over de knie gaan bij je daddy/mommy?
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: