@guilliet: misschien moet je toch eens mee naar Sameplace Is gewoon een heel grote kast, waar veel mensen in passen
DaddyDom
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
guilliet schreef:Jee, dus je kunt in je babypakje aan de deur geweigerd worden?
guilliet schreef:Ik zit er nog heel diep in en ben van plan daar voor altijd te blijven. Ik vind het hele daddydom gedoe, echt iets om je voor te schamen. Een volwassen vrouw die in een luier loopt? come on! Sommige dingen moet je ook niet willen vertellen.
Ik hoor ook nooit van collega´s, mijn ouders en andere familieleden wat ze allemaal in hun bed uitspoken, of welke gekke fantasieen zij hebben.
(...)
Ik blijf dus met of zonder Daddy deep down in the closet;)
Kingcouche schreef:Graag gedaan.
In het verleden is dit onderwerp hier weleens ter sprake gekomen, en de mods hebben toen hun voorkeur uitgesproken om het in discussies vooral bij daddydom te houden en minder op eventuele aanverwante voorkeuren, hetgeen ik dus respecteer (er zijn daar zeker 3 andere Nederlandstalige fora voor).
guilliet schreef:
Ik denk ook niet dat je moet denken dat dit een kennisbank zou moeten zijn voor DD-gerelateerde zaken, integendeel...dan wordt het heel saai en krijg je discussies om de discussies waarin de ene wijsgeer het nog beter weet dan de ander.
De mensen die hier komen hebben allemaal één ding gemeen en dat is dat ze iets met DD hebben. Op Fetlife heb ik gezien hoe iedereen DD op een geheel eigen wijze invulling geeft. Vaak totaal niet te vergelijken. Ik zou dus open staan voor ieder onderwerp zodat iedereen in al zijn diversiteit hier zijn ei kan leggen..
Verder denk ik, om een forum aantrekkelijk te maken c.q. houden, zouden niet alle topic verchat moeten worden in onzin gesprekjes tussen steeds dezelfde mensen. Dat is hier ernstig het geval. Je denkt eerst: 'Oh leuk, het gaat over dit of dat.." maar dan al snel blijken het alleen maar dialoogjes over: "krijg ik wel of geen straf van mijn Daddy" te gaan. Dat soort verzande topic's zou je eigenlijk allemaal moeten verwijderen..
Fijn dat je je zo betrokken voelt bij het forum! En dank je wel dat je mee wilt denkenNou ja , zomaar wat tips dus..om het forum wat meer aantrekkingskracht te geven.
koel!
ik weet daar in de buurt een speeltuin@sweety:))
als het feestje niets aan is, ontsnappen we gewoon!
Ga naar pagina : 1, 2
DaddyDom » Algemeen » Daddydom » Uit de kast
Permissies van dit forum: