DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Uit de kast

5 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast di apr 24, 2012 7:06 am

PB

PB
Moderator
Moderator

@guilliet: misschien moet je toch eens mee naar Sameplace Smile Is gewoon een heel grote kast, waar veel mensen in passen

27Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast wo apr 25, 2012 4:17 am

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

haha, een grote kast?
Wat is dat? Sameplace?
De naam doet iets vermoeden, maar vertel er eens over!

Hoe vaak, waar, wanneer, voor wie, waarom, hoe duur? Ik wil alles weten jocolor

http://sub.punt.nl

28Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast wo apr 25, 2012 6:27 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Sameplace is lokatie in A'dam, waar af en toe besloten DD/DL/AB bijeenkomsten zijn, georganiseerd door Nanny Thysca.
Je kunt daar niet zomaar naar toe. Je moet eerst aardig gevonden worden door Nanny. Dat lukt bij jou vast wel.
We zijn er 1 keer geweest en het was erg gezellig. Wel even wennen aan 'vreemde' mensen met 'vreemde' voorkeuren, haha

29Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast wo apr 25, 2012 6:44 am

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

Jee, dus je kunt in je babypakje aan de deur geweigerd worden?

30Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast wo apr 25, 2012 8:14 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

guilliet schreef:Jee, dus je kunt in je babypakje aan de deur geweigerd worden?

ja dat kan als ze je niet kent.... tongue

http://www.daddydom.actieforum.com

31Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast vr apr 27, 2012 10:00 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

guilliet schreef:Ik zit er nog heel diep in en ben van plan daar voor altijd te blijven. Ik vind het hele daddydom gedoe, echt iets om je voor te schamen. Een volwassen vrouw die in een luier loopt? come on! Sommige dingen moet je ook niet willen vertellen.

Ik hoor ook nooit van collega´s, mijn ouders en andere familieleden wat ze allemaal in hun bed uitspoken, of welke gekke fantasieen zij hebben.

(...)

Ik blijf dus met of zonder Daddy deep down in the closet;)

Zo denk ik er eigenlijk ook over. Ik heb in mijn intro lang geleden weleens opgeschreven dat mijn hele voorliefde voor DD is ontstaan vanuit een fetisj voor luiers, hetgeen ik al heb sinds ik heel klein was en sinds mijn 12de weet ik dat het ook iets seksueels is.

Ik weet niet beter dan dat ik mij er mee bezig heb gehouden, maar omgekeerd ben ik mij er altijd van bewust geweest dat het iets was dat anderen niet deden (of zeiden dat ze deden Wink ), zelfs al toen ik heel jong was.

Ik heb meer ooit de hoop gehad dat mijn voorliefde zou verdwijnen, dan dat ik als een bevrijding zou zien als anderen het zouden weten. Zelfs al zouden ze het weten, het lijkt me toch niet iets dat je aan de borreltafel bespreekt...

32Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast vr apr 27, 2012 2:24 pm

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

Idd, en bovendien loop je aan de borreltafel het risico dat iemand in een nootje stikt halverwege het bespreken van jouw gekkigheid.

Maar wat is een luierfetish? Hoe ziet dat er uit? Draag je ze zelf, of moet jouw meisje ze dragen? Wat maakt dat je er erotische gevoelens bij hebt? Misschien gek, maar ik zou er best graag meer over willen weten.
En nu we hier toch zijn;)

33Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast za apr 28, 2012 12:25 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Ik heb je vraag even per PM beantwoord om niet te veel van het onderwerp van de thread af te dwalen...

34Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast zo apr 29, 2012 6:31 am

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

Dankjewel Kingcouche, erg fijn uitgelegd!
Ik snap het nu helemaal!

Maar eigenljk wel jammer dat zo,n leuk inhoudelijk, leerzaam en interessante onderwerp nu alleen voor mijn ogen bestemd blijft.
Misschien moet je toch ook eens overwegen er een topic over starten, een beetje inhoud kan dit forum wel gebruiken:)

Niet vervelend bedoelt overigens, maar als je als nieuweling de daddydom wereld binnen stapt, zou je gewoon van alles willen weten. Je zit dan vol met vragen, je wil dolgraag weten hoe anderen iets beleven..etc,

Persoonlijk vind ik de onderwerpen op dit forum nogal oppervlakkig, dus een paar leuke stevige onderwerpen zou het forum niet misstaan denk ik..

35Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast zo apr 29, 2012 8:09 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Graag gedaan.

In het verleden is dit onderwerp hier weleens ter sprake gekomen, en de mods hebben toen hun voorkeur uitgesproken om het in discussies vooral bij daddydom te houden en minder op eventuele aanverwante voorkeuren, hetgeen ik dus respecteer (er zijn daar zeker 3 andere Nederlandstalige fora voor).

36Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast zo apr 29, 2012 8:35 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Kingcouche schreef:Graag gedaan.

In het verleden is dit onderwerp hier weleens ter sprake gekomen, en de mods hebben toen hun voorkeur uitgesproken om het in discussies vooral bij daddydom te houden en minder op eventuele aanverwante voorkeuren, hetgeen ik dus respecteer (er zijn daar zeker 3 andere Nederlandstalige fora voor).

Ik zit er iets anders in tegenwoordig. Toendertijds had ik een bepaald beeld voor ogen mbt het forum.
Dat vervolgens totaal doodbloedde, ook door te weinig investering mijnerzijds.
Een forum dat aan mijn ideaal beantwoordt en waar vervolgens niemand meer komt, heeft ook niet zoveel toegevoegde waarde lijkt me. Kingcouche is eerlijk gezegd een tijd lang de drijvende kracht geweest hier.
En ik ben blij dat hij weer terug is.
Dus mijn beeld is een beetje verschoven naar: een forum moet vooral voor de actieve deelnemers een plaats zijn waar ze alles op kwijt kunnen.

Op dit moment heb ik 3 hoofdstromen: DaddyDom, spanking en ageplay.
Alledrie draag ik een warm hart toe.
Vinden jullie dat AB/DL onder ageplay valt? of moet het een 4e hoofdstroom worden?

37Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast zo apr 29, 2012 8:57 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Ik denk dat je het het beste bij de drie hoofdstromen kunt houden, aangezien die veel mensen die DD leuk vinden aanspreken. Op dit forum vind ik dat voorkeur voor luiers niet op zichzelf moet staan, omdat dit in beginsel geen verband houdt met DD of ageplay (DL nl. een fetisj en AB een substroom van ageplay en geen 4de stroom).

Ik voel me overigens niet gecensureerd, voor alles is nu eenmaal een plaats en een tijd. Je maakt geen slidings op je baas op kantoor, en voert geen telefoongesprekken op de middenstip tijdens een voetbalwedstrijd.

38Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast ma apr 30, 2012 8:23 am

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

Persoonlijk vind ik dat een 'luierfetish' wel degelijk verband houdt met DD of ageplay. Net zo als kinderkleding willen dragen of andere vormen om even lekker jezelf te kunnen zijn. Het gevaar van een forum als deze, is dat je het onderwerp verengt binnen kaders waar slechts enkelen zich nog thuis kunnen voelen. Het merendeel zal blijven surfen.

Ik denk ook niet dat je moet denken dat dit een kennisbank zou moeten zijn voor DD-gerelateerde zaken, integendeel...dan wordt het heel saai en krijg je discussies om de discussies waarin de ene wijsgeer het nog beter weet dan de ander.
De mensen die hier komen hebben allemaal één ding gemeen en dat is dat ze iets met DD hebben. Op Fetlife heb ik gezien hoe iedereen DD op een geheel eigen wijze invulling geeft. Vaak totaal niet te vergelijken. Ik zou dus open staan voor ieder onderwerp zodat iedereen in al zijn diversiteit hier zijn ei kan leggen..

Verder denk ik, om een forum aantrekkelijk te maken c.q. houden, zouden niet alle topic verchat moeten worden in onzin gesprekjes tussen steeds dezelfde mensen. Dat is hier ernstig het geval. Je denkt eerst: 'Oh leuk, het gaat over dit of dat.." maar dan al snel blijken het alleen maar dialoogjes over: "krijg ik wel of geen straf van mijn Daddy" te gaan. Dat soort verzande topic's zou je eigenlijk allemaal moeten verwijderen..
Creeer desnoods aan aparte kinderhoek c.q. creche, waar de kids elkaar virtueel kunnen treffen en tot in lengte van dagen gesprekjes over 'niets' kunnen hebben..

Op die manier orden je de boel een beetje..

Nou ja , zomaar wat tips dus..om het forum wat meer aantrekkingskracht te geven.
En daarna moeten we aan de weg gaan timneren om dit forum onder potentiele geintereseerde onder de aandacht te brengen.

39Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast di mei 01, 2012 3:55 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

guilliet schreef:
Ik denk ook niet dat je moet denken dat dit een kennisbank zou moeten zijn voor DD-gerelateerde zaken, integendeel...dan wordt het heel saai en krijg je discussies om de discussies waarin de ene wijsgeer het nog beter weet dan de ander.
De mensen die hier komen hebben allemaal één ding gemeen en dat is dat ze iets met DD hebben. Op Fetlife heb ik gezien hoe iedereen DD op een geheel eigen wijze invulling geeft. Vaak totaal niet te vergelijken. Ik zou dus open staan voor ieder onderwerp zodat iedereen in al zijn diversiteit hier zijn ei kan leggen..

Mee eens, maar toen we met een groep dit forum maakten hebben we bewust gekozen om ons meer bij de ageplay-kant te scharen. Dit omdat we toen (met de nadruk op toen) niet zoveel hadden met het fenomeen luiers op zichzelf staand. Luiers zagen we als iets wat erbij hoorde als je klein was/bent. Dus vandaar.

Verder denk ik, om een forum aantrekkelijk te maken c.q. houden, zouden niet alle topic verchat moeten worden in onzin gesprekjes tussen steeds dezelfde mensen. Dat is hier ernstig het geval. Je denkt eerst: 'Oh leuk, het gaat over dit of dat.." maar dan al snel blijken het alleen maar dialoogjes over: "krijg ik wel of geen straf van mijn Daddy" te gaan. Dat soort verzande topic's zou je eigenlijk allemaal moeten verwijderen..

Tja, dat het gesprekjes zijn tussen steeds dezelfde mensen komt ook omdat er maar weinig actieve posters zijn. We hebben redelijk wat leden en het is jammer dat mensen zich wel voorstellen, maar verder niet zoveel posten. (We zijn heus niet zo eng hoor Twisted Evil *grin*)

Ik weet dat ik ook voor een deel verantwoordelijk ben voor die verchatte topics ben Embarassed , maar het moet ook wel een beetje luchtig blijven. Babydoll en ik zijn nu eenmaal ontzettende kletskousen en we weten elkaar flink op te stoken. Maar zo proberen we ook een beetje leven in de brouwerij te krijgen. En hopen dat de kids meegaan in onze ondeugendheden en dat de Daddy's ook een duit in het zakje doen door op te treden.

Nou ja , zomaar wat tips dus..om het forum wat meer aantrekkingskracht te geven.
Fijn dat je je zo betrokken voelt bij het forum! En dank je wel dat je mee wilt denken Smile
Welcome to the club!

40Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast di mei 08, 2012 12:17 pm

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

dank je wel sweetlilspankee:)

41Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast do mei 10, 2012 1:33 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

@ gulliet,

sweety komt trouwens ook op mijn feestje.... kunnen jullie elkaar eens in RL ontmoeten. Smile

42Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast vr mei 11, 2012 2:18 am

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

koel!

ik weet daar in de buurt een speeltuin@sweety:))
als het feestje niets aan is, ontsnappen we gewoon!

43Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast zo mei 27, 2012 3:04 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

koel!

ik weet daar in de buurt een speeltuin@sweety:))
als het feestje niets aan is, ontsnappen we gewoon!

haha je berichtje totaal gemist! Sorry!!!
*duikt even snel weg voor rondvliegende dingen*
Maar het was wel gezellig he??

44Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast zo mei 27, 2012 3:25 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Oke, even een wat serieuzere post.
Ik weet niet zo goed waar ik hem moet plaatsen, maar ik denk dat hij hier wel een beetje hoort.

Waarom voel ik me zo aangetrokken tot spanking?
Dat is een vraag die ik mezelf voortdurend stel.
Niet dat ik er ooit een antwoord op heb gekregen trouwens...

Wat trekt me zo aan om als een klein kind over de knie te gaan? De herinneringen van vroeger zijn nu niet bepaald fijn. Die paar tikken, niets vergeleken met sommige pakken billenkoek die ik als 'volwassene' heb gekregen, waren al genoeg om moord en brand te schreeuwen.

En toch kan ik me herinnerde dat ik er al op vroege leeftijd zeer in geinteresseerd raakte. Hoorde m'n vader uit over zijn verhalen van vroeger en kreeg een raar gevoel in m'n buik als hij vertelde over hoe hij en z'n klasgenootjes met het rietje kregen.

En waarom blijf ik terug komen voor meer?
Elke keer vraag ik me af hoe ik toch weer in de positie ben geraakt dat ik weer over de knie lig. M'n billen staan in brand en ik verbijt de pijn. En bij elke klap zweer ik dat ik het nooit meer stout zal zijn. Of nooit meer uit mezelf zal vragen om straf. Maar waarom blijf ik het dan toch doen?

Ik zou dolgraag uit de kast willen komen.
Mijn omgeving vertellen wat me bezighoud en mezelf als geheel kunnen laten zien. Niet maar een deel van mij. Tuurlijk houdt het taboe wat er op rust me ook tegen, maar er is ook een deel "ik snap mezelf al niet, laat staan een ander".
Hoe kan ik iemand vertellen wat mij zo naar ons wereldje trekt, als ik dat zelf ook niet weet?

Ik heb van de week wel een beetje geprobeerd om uit de kast te komen. We waren in een Japans restaurant en er lag iets op de tafel wat mij zeer tot de verbeelding sprak. Het was een houdertje voor de stokjes. Het was een meisje dat op haar knieën lag met haar billen mooi in de lucht. En samen met die stokjes... Nou ja, mijn fantasie sloeg in m'n hoofd op hol.
Uit de kast - Pagina 2 55448137462583677291222

Ik besloot het er op te wagen, maar in zulke omtrekkende bewegingen, zodat mijn ware aard niet belicht zou worden.
Ik heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken.
"Wie laat zich nou slaan?" Ze snapte wel, dát er mensen zijn die het fijn vinden en een kick van krijgen als ze het doen (haar letterlijke woorden), maar dat ze het toch wel erg raar vond.

Toen ik vertelde dat het me niet fijn leek om geslagen te worden, maar wel een beetje nieuwsgierig naar het SM wereldje was (leugentje om bestwil, moet kunnen), keek ze me toch ietwat vreemd aan. Terwijl ze heel ruimdenkend is. Dat was voor mij het teken om het onderwerp van tafel te vegen en er maar niet meer over te beginnen.

Poging 1 mislukt....

45Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast zo mei 27, 2012 9:37 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Het blijft lastig voor de niet-begrijper Smile
Hoewel we (vanilla-mensen) in het huidig tijdperk misschien wel erg politiek correct en overgevoelig zijn.
Ik zat eens ergens te werken, waar 2 dames van ca. 25/30 jaar aan een andere tafel aan het babbelen waren.
Het onderwerp kwam op plagen van de wederzijdse partners en ik weet niet meer wat exact aan de zin vooraf ging (want ik was met gedachten bij het werk), maar 1 van de 2 zei vervolgens (best wel hard): 'Nou.... het is best wel erg lekker om een eens flink pak voor je kont te krijgen'!
Mijn aandacht was ineens getrokken natuurlijk en ik zag dat de andere een rood hoofd kreeg en er het zwijgen toe deed.
'Misschien jij ook wel dus', dacht ik Smile
De eerste dame was zich totaal niet bewust van enig taboe. De term 'uit de kast' komen kende ze waarschijnlijk niet eens.

46Uit de kast - Pagina 2 Empty Re: Uit de kast ma nov 14, 2016 12:24 am

Gast

Gast

Ik sta nog in de kast ,maar verlang er steeds meer naar mijn gevoelens te volgen.
Vandaar dat ik hier nu ook een profiel heb .
Om te lezen en te praten.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: