DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De meest fantastische spanking?

+6
Steenuil
sweetlilspankee
PB
babydoll
billacook
Kingcouche
10 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1De meest fantastische spanking? Empty De meest fantastische spanking? za mei 28, 2011 12:38 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Wat is voor jou de meest fantastische vorm van spanking, en wat maakt het zo fantastisch?

- Wat is de houding? Over de knie? Voorover gebogen? Liggend?
- Moet het lichaamsdeel ontbloot zijn, of mag het ook op de kleding?
- Met de hand? Met een liniaal? Met een plak? Een zweep of karwats? Of een stok?
- Mag het pijn doen of gaat het vooral om het psychologische effect?
- Hoe veel pijn mag het doen? Bv. rode billen? Striemen of erger?
- Wanneer stop je met spanken (behoudens 'safe word' uiteraard)?
- Wil je toegesproken worden, of iemand toe spreken, of wil je juist dat het stil is?
- Wat moet er na het spanken gebeuren? Alleen gelaten worden? Uithuilen op bed? In de hoek staan en er nog eens goed over nadenken wat de persoon heeft fout gedaan?

2De meest fantastische spanking? Empty fantastische spanking ma jun 06, 2011 9:19 am

billacook

ik vind het altijd fantastisch als de spanking als liefdevolle maar ook harde straf gegeven wordt. De spankee heeft zich misdragen, en beseft dat zelf ook heel goed. Eerst heerst er een sfeer van anticipatie. Spanker en spankee weten allebei dat het een flink pak op de blote billen gaat worden, zonder dat hier ook maar iets op af te dingen zal zijn. De woorden die gewisseld worden bevestigen dit alleen maar.
Als de spanking is begonnen wordt het meteen op de blote billen gegeven, en ook meteen hard (met de hand). De spankee reageert aanvankelijk opgelucht, want het is eindelijk begonnen, maar schrikt toch ook (elke keer opnieuw) van de harde klappen en de gloeiende pijn.
Dan volgt een fase waarin de spanker de grens van de spankee opzoekt. De billen van de spankee worden helemaal rood geslagen en de spankee hapt af en toe naar adem. De spanker last eventueel een korte pauze in om de spankee nog sterker bewust te maken van wat er gebeurt en waarom het gebeurt. Dan gaat het verder, tot de spankee begint te spartelen en/of huilen.
De spanker bepaalt wanneer het genoeg is, en afhankelijk van de situatie volgt ofwel een stevige knuffel, of de spankee mag uithuilen op bed. Het broekje blijft omlaag en nawrijven mag.

3De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? ma jun 06, 2011 9:50 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Welkom op het forum! Misschien vind je het leuk je ook voor te stellen?

Wat een mooie omschrijving van de favoriete Billacook, al had ik bij een dergelijke gebruikersnaam niet anders verwacht natuurlijk... Wink

4De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? wo jun 29, 2011 6:27 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

wat lijkt jou de fantastische spanking kingcouche???

caning

http://www.daddydom.actieforum.com

5De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? wo jun 29, 2011 9:51 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Ik beschouw mezelf niet als een sadist, ik beleef er geen plezier aan om anderen te zien lijden door mijn toedoen. Ik vind om die reden dan ook de (hele) harde spanking niet erg aantrekkelijk, voor mij geen grote striemen en bloeduitstortingen.

Wat ik leuk vind is spanking als verlengde van dominantie en ageplay, waarbij voor mij vooral het psychologisch aspect telt. Het spel ervoor en erna zou ik minstens net zo belangrijk vinden als de spanking op zich.

Als mijn kleine meisje zich misdraagt wil ik haar stevig beet kunnen pakken, haar dwingen mij recht in de ogen aan te kijken, haar terug op haar plaats zetten, haar wijzen op haar wangedrag en het feit dat ze haar daddy echt nog steeds nodig heeft om haar te maken tot een nog beter meisje in de toekomst, haar in spanning laten afwachten op de straf die komen gaat en dan pas volgt de spanking. En achteraf, nadat de straf even op haar heeft kunnen inwerken, haar knuffelen en troosten en (weer) veilig laten voelen bij mij. Om daarna weer met een schone lei verder te gaan...

Spanking zou voor mij slechts een van de gereedschappen zij in een arsenaal aan straffen; evengoed in de hoek staan, time out op de trap, (naar) klusje doen voor daddy, niet je favoriete eten, vroeg naar bed sturen, geen televisie etc.

6De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? do jun 30, 2011 6:10 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Dat is een mooie schets kingcouche. Als ik jou was zou ik mijn nick met een Hoofdletter gaan schrijven.
Klinkt als een paradijs voor little girls :-)
Hoop voor haar dat ze zich door jou laat vinden....

7De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? do jun 30, 2011 6:46 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Dank je Papabeer. Ik hoop het op termijn ook. Wellicht als ik straks geen huisgenoten meer heb, dat ik er eens echt serieus over na kan gaan denken.

8De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? do jun 30, 2011 6:58 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kingcouche schreef:Dank je Papabeer. Ik hoop het op termijn ook. Wellicht als ik straks geen huisgenoten meer heb, dat ik er eens echt serieus over na kan gaan denken.
en je naam ga je die nog veranderen in hoofdletters??? tongue

9De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? do jun 30, 2011 7:50 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

babydoll schreef:en je naam ga je die nog veranderen in hoofdletters??? tongue

Nee, dat kan ik helaas niet zelf doen...! Crying or Very sad

Laatst aangepast door kingcouche op do jun 30, 2011 7:55 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Quote fix)

10De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? do jun 30, 2011 7:51 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

dan moet je de admin heel lief aankijken :P

11De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? do jun 30, 2011 11:23 pm

Steenuil

Steenuil
newbie
newbie

kingcouche schreef:Wat is voor jou de meest fantastische vorm van spanking, en wat maakt het zo fantastisch?

Over de knie en met de hand op blote billetjes. Constant oogcontact en dan niet pets pets pets maar pets en de hand even laten liggen. Zo krijg je prachtige rode billetjes met een witte handafdruk.

12De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? vr jul 01, 2011 5:49 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

Steenuil schreef:
kingcouche schreef:Wat is voor jou de meest fantastische vorm van spanking, en wat maakt het zo fantastisch?

Over de knie en met de hand op blote billetjes. Constant oogcontact en dan niet pets pets pets maar pets en de hand even laten liggen. Zo krijg je prachtige rode billetjes met een witte handafdruk.

hahaha ik denk dat dat kind na der pak slaag meer pijn in der nek heeft (ivm met oog contact houden) dan in der billen langeneus

13De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? vr jul 01, 2011 6:36 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Steenuil schreef:Over de knie en met de hand op blote billetjes. Constant oogcontact en dan niet pets pets pets maar pets en de hand even laten liggen. Zo krijg je prachtige rode billetjes met een witte handafdruk.
Jij laat graag je handtekening achter lees ik al... Wink

Wat vind je er voor jezelf leuk aan? Wat doet het geven van een spanking met jou?

14De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? za jul 02, 2011 8:21 am

Steenuil

Steenuil
newbie
newbie

babydoll schreef:
Steenuil schreef:

hahaha ik denk dat dat kind na der pak slaag meer pijn in der nek heeft (ivm met oog contact houden) dan in der billen langeneus

Als dat zo zou zijn dan volgt een lekkere massage.

15De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? za jul 02, 2011 8:25 am

Steenuil

Steenuil
newbie
newbie

Kingcouche schreef:
Jij laat graag je handtekening achter lees ik al... Wink
Wat vind je er voor jezelf leuk aan? Wat doet het geven van een spanking met jou?

Dat ligt eraan wat de reden is dat ik een pak billenkoekjes moet open trekken. Als 'opvoeder' doet het mij niet zo veel...als Dom word ik daar bijvoorbeeld wel opgewonden van.

16De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? za jul 02, 2011 8:28 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Dat ligt eraan wat de reden is dat ik een pak billenkoekjes moet open trekken.

Zijn die lekker? Waar kun je die kopen??

17De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? za jul 02, 2011 8:33 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

sweetlilspankee schreef:

hahahaha echt sweeti weer langeneus

18De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? za jul 02, 2011 9:11 am

Steenuil

Steenuil
newbie
newbie

sweetlilspankee schreef:

Ze zijn meestal wel lekker ja....maar je kan ze alleen halen bij mij....en ze liggen bij de lange vingers.

19De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? za jul 02, 2011 9:13 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

papa heeft ook lange vingers... Rolling Eyes

20De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? za jul 02, 2011 11:40 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

hahaha ja... dus heeft papa ze ook en niet alleen meneer de uil
De meest fantastische spanking? MeneerUil

speen2

21De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? zo jul 03, 2011 12:40 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Volgende keer gaan we beter de kasten doorzoeken zusje... Hebben we weer een uitdaging Wink

Ze moeten toch ergens liggen.... scratch

22De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? za aug 13, 2011 5:54 am

Mister Owl

Mister Owl
newbie
newbie

Als "strafwerk" laat ik mijn spankees na de straf in de regel een verslag van het hele gebeuren schrijven. Hierop terug lezend kom ik tot de conclusie dat de strafsessies in de regel er ongeveer hetzelfde uitzien. In de hoek, over de knie, voor de broek, op de blote billen en weer in de hoek. Tot slot een knuffel en verslag schrijven. Er wordt wel gevarieerd (zoals in staande positie voor de broek geven) maar in grote lijnen komt het hier wel op neer. Belangrijk vind ik de wijze waarop geslagen wordt. Ritmisch, in cadans en in een vlot tempo. Gematigd hard maar wel langdurig. Ik moet zeggen dat deze manier mij niet geheel onberoerd laat.

Tot zover mijn bijdrage in deze topic.

Groet, Mister Owl!

23De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? ma aug 15, 2011 6:55 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Interessant om te lezen, ik heb hier nog niemand gezien die 'strafwerk' op die manier gaf. Goed idee!

24De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? ma aug 15, 2011 10:08 am

Gast

Gast

Neeehheee da s meteen zo`n werk boos

25De meest fantastische spanking? Empty Re: De meest fantastische spanking? ma aug 15, 2011 10:48 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kleinmeisje schreef:Neeehheee da s meteen zo`n werk boos

tssssssss alsof jij dat zal doen.... uhm nee ik weet van niks!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum: