DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De regels van het spel

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De regels van het spel Empty De regels van het spel do jun 09, 2011 12:18 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Tussen de dom en het meisje moet duidelijk afspraken zijn met betrekking tot voor beide aanvaardbaar is en wat niet.

Hoe hebben jullie deze afspraken tot stand gebracht? Staan ze op papier? Bespreken jullie ze regelmatig? Evalueren jullie een spel na afloop? Maak gebruik van een 'waarschuwingswoord' en een 'safe woord'?

Voor de ervaren doms en meisjes. Welke regels vind je absoluut noodzakelijk? Maak je ook regels die de essentie van het spel weergeven (bv. art 1: [het meisje] houdt van [de dom] met heel haar hart, art. 2 [de dom] zal [zijn meisje] te allen tijden beschermen tegen onheilen van binnen en van buiten komend, haar sturen op haar weg en haar te allen tijde in raad en daad bijstaan).

2De regels van het spel Empty Re: De regels van het spel ma jun 13, 2011 1:37 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Op een of andere manier moet hier inderdaad duidelijkheid over zijn.
Bij ons zijn de afspraken gegroeid tot wat ze nu zijn.
In het begin had ik veel meer regels bij babydoll, maar ik zag dat dat niet werkte. Ze werd daar niet gelukkig van.
Uiteindelijk is het een beperkte set regels geworden.
Een spel is het niet. Het is gewoon ons leven. En net als in een normale relatie stuur je af en toe bij en bespreekt dingen met elkaar.
Met dien verstande dat de verantwoordelijkheid daarvoor nu een beetje eenzijdig bij de Dom ligt.
De regels die je als voorbeeld noemt ben ik wel vaker op internet tegengekomen. Ook hele waslijsten van rechten en plichten van ideale Doms / subs.
Leuke symboliek, maar niet heel erg relevant voor het dagelijks leven denk ik. Ik kan mijn subjes echt niet verplichten van mij te houden. Laat ik mijzelf maar waard maken om van gehouden te worden.

3De regels van het spel Empty Re: De regels van het spel ma jun 13, 2011 1:49 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Zelf zou ik er denk ik heel veel over praten, zowel vooraf als achteraf. Eerst vragen wat de wensen zijn en na een langere tijd van spelen op een gepast moment nog eens doorspreken of het wederzijds beviel.

Uiteraard staan tijdens het spel de (afgesproken) regels niet ter discussie... Wink

Ik zie ook wel wat in het opstellen van wat symbolische regels. Ze hoeven van mij niet alleen maar functioneel te zijn. Het mogen ook soort 'inspanningsverplichtingen' zijn, een ultiem doel waar je naartoe werkt. Of je dat geheel bereikt wordt dan minder belangrijk, je legt vast dat je ernaar streeft.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: