DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Is dit wel iets voor mij?

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? ma jun 06, 2011 4:59 am

gralin

newbie
newbie

Ik weet gewoon nog steeds niet of ik wel echt iets met luiers heb...
ik vind het leuk voor een keer, maar ben niet echt een DL

Het kan soms wel helpen om me heel klein te laten voelen, maar kan ook goed zonder luiers

2Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? ma jun 06, 2011 6:34 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

gralin schreef:Ik weet gewoon nog steeds niet of ik wel echt iets met luiers heb...

Het kan soms wel helpen om me heel klein te laten voelen, maar kan ook goed zonder luiers

Ik vind het al leuk dat er je open voor staat, dat is voor velen al een brug te ver. En wat je er verder zelf mee doet, ik zou zeggen ontdek, experimenteer etc. Ik begreep op luiers.org dat je met Ella een haar speelkameraadjes optrok, dus dan ben je wat dat betreft vast in goede handen. Rolling Eyes

3Is dit wel iets voor mij? Empty Gralin's voorsteltopic ma jun 06, 2011 7:58 am

gralin

newbie
newbie

kingcouche schreef:
gralin schreef:Ik weet gewoon nog steeds niet of ik wel echt iets met luiers heb...

Ik vind het al leuk dat er je open voor staat, dat is voor velen al een brug te ver. En wat je er verder zelf mee doet, ik zou zeggen ontdek, experimenteer etc. Ik begreep op luiers.org dat je met Ella een haar speelkameraadjes optrok, dus dan ben je wat dat betreft vast in goede handen. Rolling Eyes

Helaas... dat is niet meer.. ze vonden mij er niet bij passen...

4Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? di jun 07, 2011 4:31 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Jammer. Maar ik heb zo het vermoeden dat je (online) extrovert genoeg bent om leuke nieuwe contacten te leggen en snel weer iemand zal vinden die aansluit bij jouw (spel)wensen.

PS.: dank voor het toevoegen op Diaperspace. Had vanmorgen even alle voor mij bekende namen uitgenodigd als 'vriend'. Ik ben er zelf ook nog niet zo lang lid.

5Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? wo jun 08, 2011 1:12 am

gralin

newbie
newbie

Dankje Smile Dat ben ik ook zeker wel.. al mensen zo snel al conclusies hebben, dan hoeft het van mij ook al niet meer!

Trouwens beetje vreemd dat mijn voorsteltopic gesplits word omdat we het over luiers hebben :S Het is MIJN voorstel, daar mag je toch over praten wat je wilt... nu lijkt het net of ik 2 voorsteltopics heb.. beetje vaag! scratch

6Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? wo jun 08, 2011 5:02 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

gralin schreef:Trouwens beetje vreemd dat mijn voorsteltopic gesplits word omdat we het over luiers hebben :S Het is MIJN voorstel, daar mag je toch over praten wat je wilt... nu lijkt het net of ik 2 voorsteltopics heb.. beetje vaag! scratch

Dat viel mij ook al op, maar dit was kennelijk 'luierpraat'. Je kunt overigens zelf als topicstartster dit onderonsje ook gewoon zelf verwijderen.

gralin schreef:Dat ben ik ook zeker wel.. als mensen zo snel al conclusies hebben, dan hoeft het van mij ook al niet meer!

Tja, ik denk dat de moeilijkheid zit in dat ze al heel lang met elkaar omgaan. En als nieuwelinge kun je natuurlijk nooit in een keer volledig meegaan met de groep, maar moet je eerst even de kat een beetje uit boom kijken voordat je je er in goed in kunt mengen en meegaan. Zeker in BDSM / ageplay / daddydom waarin je vertrouwen moet opbouwen en vertrouwd moet raken met elkaar. En dan rem je, denk ik, een bestaande groep gauw af...

7Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? wo jun 08, 2011 6:41 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Hoi gralin en kingcouche,

Ik zie dat we jullie een beetje verdrietig hebben gemaakt.
Bij huishoudelijke mededelingen is een verklaring voor deze verhuisactie gepost.

"Misschien hebben jullie al gemerkt dat er een aantal berichtjes "plots" verdwenen zijn.
Ze zijn niet kwijt, maar ze zijn verplaatst.

Dit omdat we graag het luiergedeelte afgeschermd willen hebben van het Main Topic.
Main Topic van dit forum is DaddyDom.
Zoals reeds in de introductie gezegd kan ageplay hier een rol bij spelen.
Bij Ageplay kan ook het dragen van luiers een rol spelen.
Maar het is zeker niet onze bedoeling dat dit het voornaamste onderwerp van gesprek wordt.
Er zijn ook mensen die DaddyDom heel interessant vinden, maar absoluut afhaken bij het idee van luiers.
Ook deze mensen willen we een veilig en geborgen gevoel geven op onze site.

Er mag over luiers gepraat worden en de eventuele liefde daarvoor, maar dan graag in het topic "luierpraat".

Bij voorbaat dank en excuses voor de eventuele ontstane verwarring
."

Om het kort en bondig te zeggen: alles mbt tot luiers willen we in het ageplay gedeelte en niet in het algemene DaddyDom gedeelte.
Wel was het netter geweest om jullie hiervan even op de hoogte stellen. Sorry dat dat niet tijdig gebeurd is.

Blijf asjeblieft posten Smile

8Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? wo jun 08, 2011 7:07 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Hoi PapaBeer,

je hebt mij helemaal niet verdrietig gemaakt hoor, maak je geen zorgen.

Het is meer een kwestie van een beetje aftasten van waar jullie het allemaal over willen hebben en in welke vorm. Vooral omdat grote delen van het forum nog geheel leeg zijn is dat soms voor de buitenstaander niet geheel transparant, heb hierover ook een berichtje naar admin gestuurd.
Geen kritiek, maar een goedbedoelde suggestie: open wat topics zodat anderen de lijn en sfeer een beetje kunnen volgen en oppakken. Wat jullie verwachten van de leden lees je dan vanzelf tussen de regels door. Ik heb het topics starten in het begin al voorzichtig geprobeerd te doen, met wisselend succes.

Daarbij weet ik niet of een onderonsje, zoals dit topic, een goed begin is van een nieuw deel van een forum. Misschien is het dan beter dit te verwijderen en mocht het ooit eens opkomen, hier op goede wijze wat topics starten waarbij anderen ook echt kunnen aanhaken in de vraagstelling of discussie. Reden waarom ik ook even de verhalen hier heb weggehaald.
Daarbij denk ik dat het beter is om wat echte topics over daddydom te hebben voor discussie nu, omdat er nog niet zoveel leden zijn (al groeit het gestaag), zodat iedereen een beetje een indruk krijgt waar het forum ècht om draait. Een topic aan luiers wijden nu, en je spontaan bijna een luierforum en dat is niet jullie opzet en ook beslist niet mijn bedoeling (daar zijn andere fora voor).

9Is dit wel iets voor mij? Empty Is dit wel iets voor mij? do jun 09, 2011 3:31 am

gralin

newbie
newbie

nu snap ik er helemaal niks meer van... Mijn topic word gesplitst en ergens anders gezet omdat er hier niet over gepraat mag worden
En nu staat het toch weer tussen de voorstellen Rolling Eyes

10Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? do jun 09, 2011 4:02 am

Gast

Gast

Het ging even mis met het verplaatsen van dit topic, sorry daarvoor gralin!
Nu staat het weer terug op z'n plek met een andere titel zodat er geen verwarring meer kan ontstaan over de inhoud van dit topic verder!

Excuses voor het ongemak!

11Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? do jun 09, 2011 12:45 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Onder de noemer 'is dit wel wat voor mij?'...

Het gebruik van luiers in ageplay biedt unieke potenties;

- luiers kunnen dienen als straf: 'als je je gedraagt als een baby, dan zal ik je behandelen als een baby'
- ze kunnen dienen om de ander te vernederen: een volwassene die 'ongewild' opzichtig in een luier door de huiskamer moet lopen zal zich niet op zijn gemak voelen.
- het biedt de mogelijkheid om het 'klein zijn', mee te nemen buitenshuis. Luiers kunnen ongezien gedragen worden onder normale kleding, terwijl het kleintje zich wel degelijk klein en bekeken zal voelen. Kinderlijke kleding dragen buitenshuis is ongewenster.
- Het dragen van luiers geeft een kinderlijk uiterlijk en kan zodoende helpen het 'kleintje' in zijn/haar rol te helpen
- met luiers kun je een 'kleintje' een van de meest diepgewortelde aangeleerde processen ontnemen, de zindelijkheid. Je kunt je plas ophouden, maar als het toiletbezoek je wordt verboden, eindigt het maar met een optie. Dat geeft een gevoel van onmacht.
- luiers creëren de mogelijkheid tot veel intimiteit. Het omdoen, controleren en verschonen kan gepaard gaan met veel liefde en aandacht.
- luiers kunnen leiden tot opwinding. Sommige mensen beleven plezier aan de bijzondere structuur van luiers zoals de zachtheid, dikte, warmte, het uiterlijk etc.

Voor de personen die ageplay leuk vinden èn daarbij graag zeer jong willen zijn? Heb je weleens gebruikt? Zo nee, heb je het weleens overwogen? Zo nee, lijkt het je wat nu je er over nadenkt? Als je ze weleens hebt gebruikt: Wat vond je ervan? Waarom had/kreeg je er een om? Wat deed het dragen van luiers voor/met je?

12Is dit wel iets voor mij? Empty Re: Is dit wel iets voor mij? za jun 11, 2011 1:51 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Ik kan me goed vinden in die beschrijving gralin.
Voor ons is het ook gewoon een accessoire, die leuk bij het kleuterjurkje staat om het beeld compleet te maken en niet een ding op zich.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: