DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kleinmeisje voorstellen

+2
PB
babydoll
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kleinmeisje voorstellen Empty Kleinmeisje voorstellen zo jun 12, 2011 2:41 pm

Gast

Gast

Hee allemaal

ik ben sins kort het kleinemeisje van papabeer en het zusje van sweetlilspankee en babydoll
ik ben een beetje aan het kijken welke leeftijd ik aan zal nemen maar ik denk tussen de 6 en de 8 jaar. Cool

Verder is het leuk om papa te plagen langeneus langeneus langeneus

2Kleinmeisje voorstellen Empty Re: Kleinmeisje voorstellen zo jun 12, 2011 11:54 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kleinmeisje schreef:Hee allemaal

ik ben sins kort het kleinemeisje van papabeer en het zusje van sweetlilspankee en babydoll
ik ben een beetje aan het kijken welke leeftijd ik aan zal nemen maar ik denk tussen de 6 en de 8 jaar. Cool

heee zusje doei!
welkom op het forum.
mss kan je jezelf nog iets uitgebreider voorstellen bijv. hoelang je al met daddydom/ spanking bezig bent of hoelang je er al over fantaseerd..... etc.... lees anders eerst ff de andere voorstellingen dan weetje ong wat je kan zeggen

kusje je zusje

http://www.daddydom.actieforum.com

3Kleinmeisje voorstellen Empty Re: Kleinmeisje voorstellen ma jun 13, 2011 1:01 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Welkom op het forum kleine ondeugd Smile
Je hebt een leuk plaatje uitgezocht.
Precies de situatie waarin je nog vaak zult geraken als je zo doorgaat met plagen. goed zo

4Kleinmeisje voorstellen Empty Re: Kleinmeisje voorstellen ma jun 13, 2011 1:28 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Van harte welkom op het forum!

PapaBeer heeft het er maar druk me om drie meisjes in het gareel te houden... Wink

5Kleinmeisje voorstellen Empty Re: Kleinmeisje voorstellen ma jun 13, 2011 4:30 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

hoooooooiiii zusje!! doei!

Welkom en we gaan heeel veel klieren samen met babydoll!!

knuffel

kingcouche schreef:
PapaBeer heeft het er maar druk me om drie meisjes in het gareel te houden... Wink

ik weet van niks! wij zijn heel lief voor elkaar hoor, hij heeft nooit last van ons ik weet van niks!

6Kleinmeisje voorstellen Empty Re: Kleinmeisje voorstellen ma jun 13, 2011 7:48 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kingcouche schreef:Van harte welkom op het forum!

hahahaha mss moet jij pb maar helpen langeneus langeneus langeneus langeneus langeneus langeneus langeneus

7Kleinmeisje voorstellen Empty Re: Kleinmeisje voorstellen di mei 29, 2012 2:03 am

KleinMeisje

newbie
newbie

Ikke is er weer!! langeneus kunnen we weer met ze alle dance doen! =PPP
bounce bounce bounce

8Kleinmeisje voorstellen Empty Re: Kleinmeisje voorstellen wo nov 14, 2012 1:27 am

angel-023

newbie
newbie

Gast schreef:Hee allemaal

papa plagen is zeker leuk , dat doen mijn zusjes en ik ook graag. Very Happy
vooral als er anderen bij zijn en hij ons dus niet te hard terug kan pakken Twisted Evil

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: