DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ook even voorstellen :)

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1ook even voorstellen :) Empty ook even voorstellen :) zo jun 05, 2011 8:23 am

gralin

newbie
newbie

Hiiii!

Ik ben gralin, 23 jaar oud, wonend in brabant... in een dorpje vlakbij breda Smile
al aardig wat jaartjes actief binnen spankingwereldje.. daarna meer richting algemene bdsm gegaan
En nu sinds een tijdje me meer op daddydom en ageplay aan het richten
Heb nog niet heel erg veel ervaring, maar dat komt nog wel

Binnen ageplay voel ik me heel jong, kan geen specifieke leeftijd noemen, maar ik denk dat 3/4 jaar wel het gemiddelde is. Lekker klein kunnen zijn, tegen D aankruipen, heerlijk knuffelen. Verder ook beetje uitdagen, maar ook heel onschuldig spelen met mijn knuffel, kleuren of verhaaltjes voorgelezen worden Very Happy

Verder weet ik weinig te vertellen, maar vragen zijn altijd welkom!

2ook even voorstellen :) Empty Re: ook even voorstellen :) zo jun 05, 2011 8:26 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Hoi Gralin!! doei!

Leuk dat je jezelf ook hebt aangemeld hier.
Ben ook Brabantse, kom uit Roosendaal Wink

Hoop dat je het hier een beetje naar je zin krijgt, en plaag er lekker op los zou ik zeggen!

Groetjes sweet

Laatst aangepast door sweetlilspankee op zo jun 05, 2011 8:30 am; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.daddydom.actieforum.com

3ook even voorstellen :) Empty Re: ook even voorstellen :) zo jun 05, 2011 8:28 am

gralin

newbie
newbie

Dankje sweet Very Happy Ook leuke stad, Roosendaal Smile

Zag net het berichtje van PB op fetlife... dus kon het niet laten om even te kijken
Tot nu toe nog geen behoefte om het af te kraken hoor PB Wink

plagen komt wel.. als ik me beetje thuis ga voelen

4ook even voorstellen :) Empty Re: ook even voorstellen :) zo jun 05, 2011 11:22 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Van harte welkom Gralin!!! Cool

5ook even voorstellen :) Empty Re: ook even voorstellen :) zo jun 05, 2011 10:26 pm

gralin

newbie
newbie

dankje Very Happy je naam komt me zo bekend voor...

6ook even voorstellen :) Empty Re: ook even voorstellen :) ma jun 06, 2011 12:07 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

gralin schreef:dankje Very Happy je naam komt me zo bekend voor...

Van luiers.org, ageplay.forumup.nl of Fetlife wellicht?

7ook even voorstellen :) Empty Re: ook even voorstellen :) ma jun 06, 2011 2:44 am

gralin

newbie
newbie

grijns... waarschijnlijk alle 3 Very Happy lol!

8ook even voorstellen :) Empty Re: ook even voorstellen :) ma jun 06, 2011 5:02 am

PB

PB
Moderator
Moderator

hoi gralin!

Leuk je weer eens te zien Very Happy
Hoop dat je het hier naar je zin hebt!

9ook even voorstellen :) Empty Re: ook even voorstellen :) ma jun 06, 2011 7:59 am

gralin

newbie
newbie

PB schreef:hoi gralin!

Leuk je weer eens te zien Very Happy
Hoop dat je het hier naar je zin hebt!

Dankje Smile zal wel lukken... het is hier nog niet heel druk, maar vind het nu al gezellig Very Happy

10ook even voorstellen :) Empty Re: ook even voorstellen :) vr jun 10, 2011 2:43 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

gralin schreef:Hiiii!

Ik ben gralin, 23 jaar oud, wonend in brabant... in een dorpje vlakbij breda Smile
al aardig wat jaartjes actief binnen spankingwereldje.. daarna meer richting algemene bdsm gegaan
En nu sinds een tijdje me meer op daddydom en ageplay aan het richten
Heb nog niet heel erg veel ervaring, maar dat komt nog wel

Binnen ageplay voel ik me heel jong, kan geen specifieke leeftijd noemen, maar ik denk dat 3/4 jaar wel het gemiddelde is. Lekker klein kunnen zijn, tegen D aankruipen, heerlijk knuffelen. Verder ook beetje uitdagen, maar ook heel onschuldig spelen met mijn knuffel, kleuren of verhaaltjes voorgelezen worden Very Happy

Verder weet ik weinig te vertellen, maar vragen zijn altijd welkom!

welkom hier op het forum Very Happy ik (speel) ben zelf ook rond 3/5 jaar oud.
en ja ik geef je groot gelijk het is heeeeeeeeeeeel leuk om daddy en in mijn geval mijn zusje soms te plagen
langeneus langeneus knuppel

http://www.daddydom.actieforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: