DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

even voorstellen

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1even voorstellen Empty even voorstellen do feb 14, 2013 7:30 am

Lotje

Ik ben een vrouw van 34 jaar uit het zuiden des lands.
Al jaren fantaseer ik over daddydomrelaties, zonder te weten dat dit een naam had. Dit heb ik pas gisteren ontdekt en ik besloot er iets mee te doen.

Aangezien ik helemaal nieuw ben in daddydom enz. zou ik graag in contact komen met mensen die hier ervaring mee hebben en die me tips zouden kunnen geven hoe je een pappa vindt. Op google vind ik tot nu toe meer over DL of het zijn engelse sites over daddydom.

2even voorstellen Empty Re: even voorstellen di maa 12, 2013 9:36 am

angel-023

newbie
newbie

Lotje schreef:Ik ben een vrouw van 34 jaar uit het zuiden des lands.
Al jaren fantaseer ik over daddydomrelaties, zonder te weten dat dit een naam had. Dit heb ik pas gisteren ontdekt en ik besloot er iets mee te doen.

Aangezien ik helemaal nieuw ben in daddydom enz. zou ik graag in contact komen met mensen die hier ervaring mee hebben en die me tips zouden kunnen geven hoe je een pappa vindt. Op google vind ik tot nu toe meer over DL of het zijn engelse sites over daddydom.

ik heb ervaring met een daddy, als je meer wil weten zie mijn bericht hier onder of stuur een pm

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: