DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Leeftijd en rol in ageplay

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Leeftijd en rol in ageplay Empty Leeftijd en rol in ageplay do jun 09, 2011 12:51 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

In ageplay worden 3 groepen onderscheiden;

- infantilisme (autonepiofilie is synoniem); spelen kinderen tot 2 a 3 jaar. De leeftijd dat kinderen volledig onzelfstandig zijn en totaal zijn aangewezen op de zorg van hun ouders.

- pedoventisme; spelen in hun spel een hogere leeftijd, die van een kind van tussen de 3 en 10 jaar. De leeftijd dat kinderen langzaam zelfstandig, met vallen en opstaan, hun eigen leven leren beheersen.

- adolescentistisme; nemen de rol aan van een tiener, van ongeveer 11 t/m 20 jaar. De leeftijd dat kinderen aan de vooravond van volwassenheid staan, en leren op eigen benen te staan. Waarbij het in het spel natuurlijk geregeld om het vrijvechten van de ouders gaat.

Welke leeftijd of leeftijden speel jij het liefst tijdens een leeftijdsspel? Welke rol neem jij het liefste aan? Bv. die van kind, leerling etc.? Wat spreek je zo aan, aan die leeftijd en die rol?

2Leeftijd en rol in ageplay Empty Re: Leeftijd en rol in ageplay vr jun 10, 2011 10:56 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kingcouche schreef:In ageplay worden 3 groepen onderscheiden;

- infantilisme (autonepiofilie is synoniem); spelen kinderen tot 2 a 3 jaar. De leeftijd dat kinderen volledig onzelfstandig zijn en totaal zijn aangewezen op de zorg van hun ouders.

- pedoventisme; spelen in hun spel een hogere leeftijd, die van een kind van tussen de 3 en 10 jaar. De leeftijd dat kinderen langzaam zelfstandig, met vallen en opstaan, hun eigen leven leren beheers

ik zelf ben het hier niet echt mee eens.
aangezien ik het zowel leuk vind om in een luiertje te spelen/ kleuren.
en als een iets ouder meisje (zonder luier) te knutselen en spelletjes te spelen met daddy.
mijn leeftijd varieert tussen de 3 en de 5 jaar oud.
ik vind het leuk om papa's kleine meisje te zijn. speen2

http://www.daddydom.actieforum.com

3Leeftijd en rol in ageplay Empty Re: Leeftijd en rol in ageplay vr jun 10, 2011 11:54 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

babydoll schreef:Ik zelf ben het hier niet echt mee eens.
Dit is bedacht door psychologen. Het zijn een beetje ideaaltypen. Het is dus helemaal niet gek als je een beetje hebt van beiden, mensen laten zich nu eenmaal niet in hokjes drukken.

babydoll schreef:aangezien ik het zowel leuk vind om in een luiertje te spelen/ kleuren.
en als een iets ouder meisje (zonder luier) te knutselen en spelletjes te spelen met daddy.
mijn leeftijd varieert tussen de 3 en de 5 jaar oud.
ik vind het leuk om papa's kleine meisje te zijn. speen2
Dat klinkt als een goed recept voor veel plezier! Wink

4Leeftijd en rol in ageplay Empty Re: Leeftijd en rol in ageplay za jun 11, 2011 3:53 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

kingcouche schreef:Dit is bedacht door psychologen. Het zijn een beetje ideaaltypen. Het is dus helemaal niet gek als je een beetje hebt van beiden, mensen laten zich nu eenmaal niet in hokjes drukken.

Ik denk zelfs dat veel Ageplayers zich tot meerdere van de hokjes aangetrokken voelen.
Zoals ik al in mijn voorsteltopic zei, speel ik een meisje van rond de twaalf. Maar ik vind het ook erg fijn om bij papa op schoot te kruipen of met babydoll een kleurplaat te maken. Iets wat een twaalfjarige NO WAY zou doen Wink

Het leuke van wat ouder zijn is dat je lekker kunt puberen en als je lastig bent de schuld aan de hormonen kan geven. Maar ja, je krijgt ook regelmatig te horen dat je het goede voorbeeld moet geven aan je kleine zusje.. Rolling Eyes :P

Maar goed, klein zijn is ook wel fijn...

5Leeftijd en rol in ageplay Empty Re: Leeftijd en rol in ageplay za jun 11, 2011 6:16 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

sweetlilspankee schreef:

Het leuke van wat ouder zijn is dat je lekker kunt puberen en als je lastig bent de schuld aan de hormonen kan geven. Maar ja, je krijgt ook regelmatig te horen dat je het goede voorbeeld moet geven aan je kleine zusje.. Rolling Eyes :P

hahaha of in mijn geval je oudere zus steeds de schuld geven tongue wat helaas niet altijd werkt maar t is toch leuk om te doen langeneus
en ja papa heeft helemaal gelijk dat jij het goede voorbeeld moet geven fluiten queen

angel2

6Leeftijd en rol in ageplay Empty Re: Leeftijd en rol in ageplay wo aug 03, 2011 8:14 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

babydoll schreef:en ja papa heeft helemaal gelijk dat jij het goede voorbeeld moet geven

Ik geef het goede voorbeeld ook.... Rolling Eyes

Van hoe het NIET moet!!!! Leeftijd en rol in ageplay 1226357084

7Leeftijd en rol in ageplay Empty Re: Leeftijd en rol in ageplay wo aug 03, 2011 8:22 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

hahaha ja idd langeneus

8Leeftijd en rol in ageplay Empty Re: Leeftijd en rol in ageplay za apr 21, 2012 1:20 pm

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

Kan het ook dat je je geen kind voelt?
Ik zie mezelf in ieder geval niet als een kind en heb ook geen kinderlijke gevoelens en kinderlijke hobbies. Eigenlijk ben ik gewoon wie ik ben, maar krijg ik bij een bepaalde dynamiek emotionele gevoelens die ik herken van toen ik een bepaalde leeftijd had.

Verder vind ik het toekennen van die woorden infantilisme en pedo-nogwat, nog al aanmatigend en weinig kloppend. Ook als wetenschappelijke term om iets mee aan te duiden klopt het niet. Infantiel suggereert een staat van zijn die in elke leeftijdscategorie toepasbaar is. Pedonogwat suggereert pedoseksuele gevoelens en daar klopt natuurlijk helemaal niets van.. Bovendien waarom ben je pas een pedodinges vanaf vijf jaar?

Dus; vooral niet herhalen van dit soort termen, voor je het weet zijn het vastgeroeste begrippen..

http://sub.punt.nl

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: