DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kingcouche stelt zich voor...

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kingcouche stelt zich voor... Empty Kingcouche stelt zich voor... za mei 28, 2011 12:23 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Hallo allemaal, ik ben Kingcouche.

Ik ben een jongen van 25 jaar en werk en studeer tegelijk. Daarnaast vind ik het leuk om muziek te luisteren en te maken en verre reizen te maken.

Al van kinds af aan heb ik 'iets' met luiers. Ik speelde er heel vaak mee, mijn favoriete beer droeg steevast een luier en ik droeg ze zelf ook stiekem. Rond mijn elfde kwam ik erachter dat het een fetisj was, al kwam ik achter die term pas later toen ik een computer kreeg met internet. Ik heb het altijd een beetje een vreemde seksuele voorkeur gevonden en heb me er ook lang een beetje voor geschaamd, maar ben er inmiddels voor mezelf wel mee in het reine: het is onderdeel van wie ik ben en ik kan ook niet zonder (wel tijdelijk, maar niet voor goed).

Vanuit het spelen met luiers is ook mijn fascinatie voor rollenspellen ontstaan en lichte BDSM. Luiers zijn, naast vele andere middelen, een perfect middel om te benadrukken dat een sub klein is, en in de macht van de dom. Zoals anderen wellicht spanking het perfecte middel vinden om de verhoudingen goed aan te geven. Daarnaast kunnen luiers ook veel intimiteit in een spel met zich meebrengen.
Daddy/dom is natuurlijk veel meer dan alleen dat, en dat is ook de reden dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Ik ben zeer benieuwd hoe anderen deze voorkeuren beleven en ten uitvoer brengen.

2Kingcouche stelt zich voor... Empty Re: Kingcouche stelt zich voor... za mei 28, 2011 7:54 am

Gast

Gast

Hoi Kingcouche,

Je hebt al heel wat gepost, hoop dat anderen je voorbeeld snel zullen volgen.
Welkom op het forum in ieder geval! Very Happy

3Kingcouche stelt zich voor... Empty Re: Kingcouche stelt zich voor... za mei 28, 2011 11:52 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Dank je.

Misschien is het overigens ook leuk als de mods zich ook voorstellen, want die zijn voor de overige leden (mijzelf incluis) vast nog niet allemaal bekend.

4Kingcouche stelt zich voor... Empty Re: Kingcouche stelt zich voor... zo mei 29, 2011 2:42 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

Hoi Kingcouche,

welkom hier op het forum Smile

ik zal mezelf ook maar meteen even voorstellen.
ik ben een meisje van 23 jaar, woon in midden nederland.
en ben sinds ongeveer 1 jaar bezig met daddydom. mijn daddy is papabeer.
zelf vind ik het fijn om een 5 jarig meisje te spelen. ( al denk ik dat ik soms wel wat jonger ben,
want ik loop ook vaak in een luier en heb speentjes, flesjes en loop vaak in kleuter jurkjes rond.)

voor dat ik in het wereldje van daddydom terecht kwam deed ik veel aan spanking.
sinds mijn 15e is dat echt een rol gaan spelen in mijn leven.

pfff ik weet momenteel niet echt veel meer te vertellen maar als je nog wat wilt weten,
vraag maar gerust.

xx moi

ps. zo jenny en nu mag jij je voorstellen
tongue Laughing Smile

Laatst aangepast door babydoll op di mei 31, 2011 3:54 am; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.daddydom.actieforum.com

5Kingcouche stelt zich voor... Empty Re: Kingcouche stelt zich voor... zo mei 29, 2011 7:47 am

PB

PB
Moderator
Moderator

hoi kingcouche,

Welkom.
Je bent al gelijk behoorlijk actief! Bedankt voor je bijdragen.
Zag dat je ook op luier.org aan het posten was.
Dat gaat veel meer om AB/DL dan dit forum.
Hier proberen we meer een echt DaddyDom forum van te maken, hoewel ageplay wel degelijk aan de orde is.
Overigens hebben we deze zondag helaas de meeting in sameplace gemist.
Ben jij daar wel eens geweest?

Groet en veel plezier hier.

PB

6Kingcouche stelt zich voor... Empty Re: Kingcouche stelt zich voor... zo mei 29, 2011 7:53 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Hoi Papabeer,

dank voor de warme woorden.

Ik begrijp dat dit forum een ander onderwerp heeft, reden juist om hier ook mee te lezen en eventueel deel te nemen aan de discussie. Ik vind het onderwerp interessant, maar voor mij is de benadering inderdaad wat meer omgekeerd; via luiers - naar ageplay en bdsm - naar daddydom.
Ik ben overigens ook jarenlang lid geweest van het forum ageplay.forumup.nl (inmiddels opgeheven), dat ook voor een aanzienlijk deel over Daddydom en bsdm ging.

Ik ben niet naar Sameplace geweest vandaag. Ik ga eigenlijk nooit naar meetings toe. Ik heb de keuze gemaakt het wat meer voor mezelf te houden, dan het samen met anderen te beleven. Dit geldt te meer als ik geen invloed heb op in wiens bijzijn mijn gezicht ineens geassocieerd wordt met dat van een ABDL. Met andere woorden, ik zou het alleen maar doen onder 4 ogen en wil ik ook van te voren nog heel goed weten met wie.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: