DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

purplerain stelt zich voor...

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1purplerain stelt zich voor... Empty purplerain stelt zich voor... do jul 21, 2011 3:06 am

Gast

Gast

Nieuwsgierigheid bracht mij hier...

Al behoorlijk wat jaren geleden mijn onderdanige gevoelens ontdekt.
De ontdekkingstocht in het BDSM wereldje die daarop volgde was er één met veel ups en downs.
Na veel lezen op internet en een aantal gesprekken over dit onderwerp op zoek naar meer informatie en wellicht gelijkgestemden.

Statestieken :

38 jaar
vrouw
Friesland
moeder van 2 pubers
samenwonend
administratief medewerkster

Groetjes,

purplerain

2purplerain stelt zich voor... Empty Re: purplerain stelt zich voor... do jul 21, 2011 5:44 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Hoi purplerain,

Welkom op het forum!
Mooie naam. Fan van Prince?
Wij zijn natuurlijk allemaal nieuwsgierig naar die ups en downs Smile
By the way: is dat je echte foto? Niet bang om herkend te worden?

3purplerain stelt zich voor... Empty Re: purplerain stelt zich voor... do jul 21, 2011 6:24 am

Gast

Gast

PB schreef:Mooie naam. Fan van Prince?
Wij zijn natuurlijk allemaal nieuwsgierig naar die ups en downs Smile
By the way: is dat je echte foto? Niet bang om herkend te worden?

Dank je voor het compliment.
Het blijft een mooi nummer, maar verder geen Prince fan.
Wel is paars mijn lievelingskleur, is het de naam van een cocktail die ik lekker vind
en doet "rain" mij aan tranen denken en dat past wel bij mijn emotionele persoonlijkheid.

Die ups en downs... tja... lang verhaal... in een notendop...
BDSM is voor mij een way of life en die had ik graag gedeeld met mijn levenspartner.
Maar hoewel hij wel geinteresseerd is in BDSM en we het ook heel lang geprobeerd hebben,
is dat blijkbaar niet voor ons weggelegd.
Laten we het er op houden dat hij een soort van Daddy is die het meisje altijd haar zin geeft,
in plaats van haar het gevoel te geven dat zij kan worden wie en wat hij graag zou zien.
Wellicht onwetend of niet begrijpend dat dat juist is waar het meisje naar verlangd.

Als ik "onechte" foto had geplaats had ik wel een prachtige slanke, blonde stoot van het internet geplukt. *grijns*
ik ben wie ik ben en wie mij herkent en daar een probleem mee heeft? So be it...

4purplerain stelt zich voor... Empty Re: purplerain stelt zich voor... do jul 21, 2011 10:03 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

hoi hoi welkom op het forum Smile

vraagje... ben jij nou onderdanig of dominant???

xxx babydoll

http://www.daddydom.actieforum.com

5purplerain stelt zich voor... Empty Re: purplerain stelt zich voor... do jul 21, 2011 10:59 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Van harte welkom op het forum!!! Cool

Als daddydom niet geheel voor jullie lijkt te zijn weggelegd, waar gaat jullie voorkeur binnen de BDSM dan wel naar uit? BDSM is immers zo'n breed begrip.

babydoll schreef:vraagje... ben jij nou onderdanig of dominant???
purplerain schreef:Nieuwsgierigheid bracht mij hier...

Al behoorlijk wat jaren geleden mijn onderdanige gevoelens ontdekt.

6purplerain stelt zich voor... Empty Re: purplerain stelt zich voor... vr jul 22, 2011 5:43 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

leuk dat je er weer bent kingkouche cheers

http://www.daddydom.actieforum.com

7purplerain stelt zich voor... Empty Re: purplerain stelt zich voor... vr jul 22, 2011 6:11 am

Gast

Gast

Kingcouche schreef:Als daddydom niet geheel voor jullie lijkt te zijn weggelegd, waar gaat jullie voorkeur binnen de BDSM dan wel naar uit? BDSM is immers zo'n breed begrip.
[/quote]

Dank je wel voor het besparen van een reactie, ik ben inderdaad onderdanig. Very Happy

ik denk persoonlijk dat Daddydom juist heel erg voor mij is weggelegd, althans wat ik er over gelezen heb daarin herken ik veel. Helaas is mijn levenspartner door ervaring niet de juiste Daddydom voor mij gebleken. We hebben daar allebei vrede mee en het scheelt dat we in ieder geval open en eerlijk naar elkaar kunnen zijn over onze gevoelens.

Wat betreft voorkeuren... ik heb door ervaring geleerd dat voor mij met name een mentale machtsverhouding en het lust aspect binnen een BDSM verhouding mij enorm aanspreken. Daarnaast weet ik inmiddels ook dat ik behoorlijk masochistisch ben.

Al met al is het na 10 jaar nog steeds een ontdekkingstocht.

8purplerain stelt zich voor... Empty Re: purplerain stelt zich voor... vr jul 22, 2011 11:19 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

purplerain schreef:Wat betreft voorkeuren... ik heb door ervaring geleerd dat voor mij met name een mentale machtsverhouding en het lust aspect binnen een BDSM verhouding mij enorm aanspreken. Daarnaast weet ik inmiddels ook dat ik behoorlijk masochistisch ben.

Al met al is het na 10 jaar nog steeds een ontdekkingstocht.

Dat is wat BDSM interessant maakt, je kunt er steeds weer op variëren en nieuwe dingen in proberen. De mogelijkheden zijn eindeloos, en de limiet ligt bij je fantasie (en de wensen van de ander en de wet natuurlijk). Ik vind zelf ook de machtsverhouding erg leuk, vooral in combinatie met ageplay. Dus de vader/dochter-verhouding, leraar/leerlinge etc.

purplerain schreef:ik denk persoonlijk dat Daddydom juist heel erg voor mij is weggelegd, althans wat ik er over gelezen heb daarin herken ik veel.

Ik bedoelde ook eigenlijk welke BDSM-vormen je leuk vond met je partner, omdat je al schreef dat je partner niet zo goed jouw wensen binnen Daddydom kon inschatten. Ik had even het woordje "samen" in de zin moeten gebruiken. Ik ben er van wel overtuigd dat jij interesse in Daddydom hebt!

babydoll schreef:leuk dat je er weer bent kingcouche cheers

Dank je. knuffel Leuk om hier weer te zijn!

9purplerain stelt zich voor... Empty Re: purplerain stelt zich voor... za jul 23, 2011 8:34 am

Gast

Gast

Kingcouche schreef:
Dat is wat BDSM interessant maakt, je kunt er steeds weer op variëren en nieuwe dingen in proberen. De mogelijkheden zijn eindeloos, en de limiet ligt bij je fantasie (en de wensen van de ander en de wet natuurlijk). Ik vind zelf ook de machtsverhouding erg leuk, vooral in combinatie met ageplay. Dus de vader/dochter-verhouding, leraar/leerlinge etc.

Zelf heb ik niets met age-play, maar dat heeft wellicht ook met mijn verleden te maken. Kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die dat wel aanspreekt.

Kingcouche schreef:
Ik bedoelde ook eigenlijk welke BDSM-vormen je leuk vond met je partner, omdat je al schreef dat je partner niet zo goed jouw wensen binnen Daddydom kon inschatten. Ik had even het woordje "samen" in de zin moeten gebruiken. Ik ben er van wel overtuigd dat jij interesse in Daddydom hebt!

In driehoeksverhoudingen werkte het wel met mijn partner. Zo heb ik een aantal keren een Dominant gehad waarmee hij ook contact had, soms was er dan contact met z'n drieën en dat was altijd erg leuk. MMijn masochisme is hij wel gaan begrijpen in de loop der tijd. Het is meer het mentale wat lastig is.

10purplerain stelt zich voor... Empty Re: purplerain stelt zich voor... zo jul 24, 2011 10:27 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

In principe staat Daddydom natuurlijk helemaal los van ageplay. Maar de combinatie met andere voorkeuren is uiteraard altijd mogelijk.

Als je partner instemt met een driehoekverhouding is het misschien wel mogelijk om een leuke daddydom te vinden die al je wensen in vervulling laat komen!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: