[/quote]
hoi daddyvanbigbo,
welkom op het forum. eerlijk gezecht ben ik nu wel benieuwd...van het verhaal van vroeger...
zou je er mss wat meer over willen vertellen???[/quote]
Wllen daar nog even mee wachten, werkelijkheid en wat nu fantasie is lang geleden en willen het verleden niet echt terughalen.
Ben geen therapuut en spel moet spel blijven en geen nieuwe traumatische ervaring oproepen.
Nu kan zij ermee omgaan en blijft het fantasie en is het voor haar bevrijdend.
Over mijzelf kan ik vertellen dat ik jong was en speelde met mijn zusje, buurmeisjes en nichtjes
Vaak begon het met doktertje spelen later ook met vriendjes op school en dan als gevangen en vastgebonden worden met bv je broek naar beneden.
Als ik ergens hoorde dat er een kinderlokker was in de buurt ging ik op onderzoek uit.(wilde het wel meemaken en natuurlijk weer ontsnappen en in mijn fantasie afrekenen met hem)
Ben opgegroeid in de jaren zestig de sexuele revolutie sexboekjes slingerde vaak overal rond in parken of Amsterdamse bos in de etalages van de sexshops op de walletjes dus genoeg te zien en op te zoeken.
Ook wist mijn zusje ze wel te vinden verstopt tussen de kleren in de kast, ik moest ze dan voorlezen
Toen stonden er strips in van kinderen die sex met volwassen hadden, zoals in de chick er was toen zoiets van als kinderen zich willen ontwikkelen op hun nieuwsgierig naar sex moet dat kunnen zolang het maar vrijwillig was en opgezocht werd door hun.
Verhaaltjes gingen over bv. buurmeisje die gluurde bij de buren en gesnapt werd en van het kijken zo heet was dat ze mee gingen doen.
Waren vrij onschuldig maar in mijn beleving heel opwindend.
Maar ik kreeg zelf gevoelends bij verhalen van de negerhut van ome tom of de verhalen over de tweede wereldoorlog verzet.
Schaamde mij daar ook wel voor, dacht ik had dat ook gedaan als bv. de beul of bewaker als zij mij op het einde maar hadden afgeschoten.( wist dat het niet hoorde)
Nu weet je ook dat er een groot verschil is tussen beginnende sexualiteit, en werkelijkheid van de verschrikking van martelen.
Maar in bed kon ik daar lang over fantaseren en experimenteerde ook op mij zelf met wasknijper en elastiekjes en hield mijzelf voor dat ik nooit iemand zou verraden maar kon ook de andere kant op fantaseren.
Dus mijn gevoelens van macht en erotiek heb ik mijn hele leven wel bij mij gehad, weggedrukt maar komen toch elke keer heftiger boven drijven.
Nu is het meer fantasie dan het leerachtige van de BDSM
Kan redelijk mijn ei kwijt, omdat ik de gave heb om verbaal erg goed die kant op te kunnen praten en erg empahties ben ingesteld
Misschien de volgende keer meer.