DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

zou jij mijn zusje willen worden?

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1zou jij mijn zusje willen worden? Empty zou jij mijn zusje willen worden? za maa 03, 2012 9:19 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

Wie zou mijn zusje willen zijn?

Een zusje van mijn leeftijd, iemand met wie ik lekker kan dollen en leuke dingen kan doen.
Iemand met wie ik mijn geheimpjes kan delen en met wie ik stiekum samen in een lachstuip kan liggen als MeesKees weer eens 'zogenaamd' streng doet...
Met wie ik lekker kan shoppen en meisjesdingen kan doen.
Niet jonger dan 18 en niet ouder dan 25.
Als je van paardjes houdt, heb je een streepje voor, want dat is mijn lust en mijn leven.
En cupcakejes bakken en voorgelezen worden en kleurplaten maken.
Ik leef m'n leventje met MeesKees.
Hij heeft z'n handen vol aan mij. Niet dat ik zo ongehoorzaam ben, maar heb nu eenmaal veel aandacht nodig. Ben eigenlijk gewoon een erg lief prinsesje, maar helaas gedraag ik me niet altijd zo en dan wordt er wel eens ingegrepen. (ik mag ook nooit wat!)
Maar een zusje erbij kan hij vast wel aan. Ik smokkel je wel stiekum het huis in. Als je een klein beetje lief bent, dan is hij veel te goedmoedig om je weg te sturen en als je brutaal bent, vindt hij de uitdaging om je met wat stevige billenkoek op te voeden waarschijnlijk te groot om je te laten gaan Smile
MeesKees is mijn Daddy en ik zijn little girl.
tabby hoort ook bij ons, maar niet de hele tijd.
Ik wil graag een zusje met wie ik lekker close kan worden.

Ben jij dat?

http://www.daddydom.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: