hahahahaha je lacht je rotkapotte wekkerik heb een kapotte wekker en toch weet ik s'nachts hoe laat het is", zegt Steven."hoe kan dat nou?" vraagt Mark. Steven: "Midden in de nacht pak ik m'n trompet, ga op het balkon staan en speel zo hard als ik kan. Dan doet de buurman zijn raam openen roept. HEE! HOU EENS OP MET DIE HERRIE! HET IS VIER UUR IN DE MORGEN,MAFKETEL!"
handstandEen meisje en een oma liepen over de stoep.
Het meisje vraagt: oma mag ik de handstand doen?
Oma zei nee, wany dan kunnen de mensen je onderbroek zien. Maar het meisje deed het toch..
Toen ze het had gedaan zij oma: En nu hebben de mensen je onderbroek gezien.
Nee zij het meisje want ik heb hem uit gedaan.
de badkamer uitgerendOp een zonnige morgen komt Klaartje de badkamer uitgerend, “Mama, mama, Ik krijg haar op mijn pruim !!!” Moeder kijkt iets wat verbaasd op en zegt : ” Foei Klaartje , wat een woordenschat . Je moet zeggen : Ik krijg haar op mijn aapje.” Klaartje loopt de hele dag toch wel met een fier gevoel rond en kan bijna niet wachten tot haar oudere zus ‘s avonds thuiskomt ” Zus , ik krijg haar op mijn aapje” “Nou” antwoord de zus van Klaartje ” dat is nog niets die van mij eet al bananen”
LiftenTwee mannen staan te liften langs de weg. Er komt een rood auto'tje aan met een meisje erin en nog 1 plaats vrij.
1 van de twee lifters gaat mee, de andere man blijft staan. Na een tijdje komt het autotje echter terug, alleen met de man aan het stuur. Hij haalt zijn metgezel op. Van het meisje is niets meer te zien.
'Hoe kom jij aan die auto?' vraagt de ander.
'Dat is een lang verhaal. Toen we een eindje hadden gereden zei het meisje: 'Ben jij ook zo moe? Laten we hier even uitrusten.' We zetten de auto aan de kant en gingen het bos in.'
'En toen?'
'Ze vroeg: 'Heb je het ook zo warm?' En toen trok ze al haar kleren uit. Ze ging langit op de grond liggen en zei: 'Neem maar wat je nemen wilt.'
'Heb je dat gedaan?'
'Ja, maar die kleren van haar waren me te klein. Toen heb ik het autotje maar gekozen.'
2 katten in de woesteinEr lopen twee katten door de woestijn. Zeg de een tegen ander, Kijk nou eens genoeg plek om te schijten!!