DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wens in de put

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wens in de put Empty Wens in de put di jun 14, 2011 7:08 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Het idee van het spelletje is eenvoudig. De eerste persoon doet een wens. De tweede persoon laat die wens in vervulling gaan, maar moet het op een zo origineel mogelijke wijze mis laten gaan. Daarna mag deze persoon zelf een wens doen.

Dus bijvoorbeeld; 'Ik wens zevenmijlslaarzen'

Antwoord; 'Ding dong', daar gaat de bel. De postbode overhandigt je een pakje. Het zijn ze echt, de langverwachte zevenmijlslaarzen! Gemaakt uit lichtbruin suède zitten ze als gegoten om je voeten. Je kan niet wachten om ze uit te proberen. Je pakt je tas in met wat proviand voor de dag en start een mooie wandeling. Al na een half uurtje lopen, zie je plots het bordje 'Jupiter, na 5 km rechtsaf'. Je kijkt achterom en ziet dat de aarde ergens ver achter je licht. Opeens merk je dat er onderweg iets gruwelijk is misgegaan. Je pakt je mobiele telefoon om de fabrikant te bellen, maar bent al buiten bereik van de aarde. Dan vind je in je zak de handleiding van de laarzen en leest de navolgende tekst; 'laarzen afgesteld op zeven lichtjaren per stap'. Van Kingcouche hebben we sinds die dag nooit meer iets vernomen, hij is hopeloos verdwaald tussen de sterren'.

Ik wens een koektrommel die altijd gevuld blijft.

2Wens in de put Empty Re: Wens in de put zo jun 26, 2011 11:32 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

antwoord:
kingcouche werd rond een uur of 02.00 uur wakker van een rommelend geluid. was het onweer??? nee het was zijn maag.
hij had vreselijke honger maar bedacht zich dat hij helemaal niets te in huis had...... of toch wel.....??? hij liep de trap af naar beneden en opende een kastje en ja hoor, daar stond de grote groene koektrommel die altijd gevuld zou zijn. hij opende de koektrommel en begon gulzig van de chocolade koekjes te eten...
toen hij vol zat, zat de koektrommel nog net zo vol als toen hij begon met eten.
tevreden nam kingcouche zijn koektrommel mee naar boven zette zijn trommel naast zijn bed. en viel zelf weer vredig in een diepe slaap Sleep
de volgende ochtend werd hij wakker met een glimlach op zijn gezicht... hmmm ik heb trek in nog meer chocolade koekjes dacht kingcouche bij zichzelf. hij pakte de groene koektrommel onder zijn bed vandaan, en opende de deksel.
tot zijn stomme verbazing zat er niet 1 koekje in de trommel. alleen wat kruimeltjes.
'' Hoe is het mogelijk '' zei kingcouche bij zichzelf.

wat bleek nou.... hij had het allemaal gedroomd. hij had helemaal geen koektrommel die altijd gevuld bleef.

einde study

Ik wens een pratende draak als huisdier

http://www.daddydom.actieforum.com

3Wens in de put Empty Re: Wens in de put ma jun 27, 2011 12:00 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Op haar verjaardag kreeg Babydoll haar allergrootste wens; een pratende draak. Al gauw werden Babydoll en de draak dikke vriendjes. De draak vertelde mooie verhalen van zijn verre reizen en Babydoll roosterde heerlijke marshmallows op zijn hete adem.

Maar zodra de draak zich thuis begon te voelen werd hij wat bezitterig. Hij speelde met haar speelgoed en vloog daarmee rondjes door de kamer, zonder dat Babydoll er nog bij kon. Droevig stapte Babydoll naar daddy, maar toen hij probeerde in te grijpen roosterde de draak onmiddellijk al zijn borsthaar.

Toen was daddy het zat. Met zijn overweldigende kracht ving hij de draak, en zette hem terug in het kooitje van waar hij vandaan kwam. "Misschien was het toch niet zo'n goed idee een draak in huis.", zei daddy. Gelukkig was Babydoll het met hem eens. Samen hebben ze hem toen losgelaten in het Muiderslot, waar hij nu leeft met Babydoll's op een na liefste teddybeer.

Op de terugweg was Babydoll toch een beetje verdrietig. "Ik heb aan een draakje in huis wel genoeg", zei daddy en sloeg een arm om Babydoll heen...

Ik wens een boek dat het antwoord op iedere vraag geeft.

4Wens in de put Empty Re: Wens in de put ma jun 27, 2011 12:08 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

hahahaha die is leuk Laughing
ff een goede bedenken

5Wens in de put Empty Re: Wens in de put ma jun 27, 2011 3:43 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

kingcouche schreef:Ik wens een boek dat het antwoord op iedere vraag geeft.

Kingcouche kreeg het boek toen hij nog een kleine jongen was. Het boek hielp hem bij z'n huiswerk en hielp hem bij alles waar hij mee zat.

Maar toen kingcouche in de pubertijd raakte, begon het boek ook te puberen. Eerst viel het nog wel mee en gaf het boek wat rare antwoorden, maar het werd steeds brutaler en gemener.
kingcouche werd er erg verdrietig van en stelde het boek de vraag: Waarom ben je zo gemeen? Je doet me pijn met je antwoorden. Daar had het boek geen antwoord op en zo werd het boek met alle antwoorden, het boek met bijna alle antwoorden en dat wilde kingcouche niet.

Hij gaf het boek aan zijn papegaai die heel blij was met het cadeautje en hij was eindelijk van het boek af.

Ik wens een heel groot zwembad in de achtertuin!

6Wens in de put Empty Re: Wens in de put ma jun 27, 2011 9:56 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Eindelijk was het dan zover. Na weken van graven was het immense zwembad in de achtertuin van Sweetlilspankee klaar. Snel trok ze haar badpak aan en nam een duik van de hoge plank. Ze vond het heerlijk. Vrijeslag, schoolslag, vlinderslag, steenslag en zelfs hagelslag, het was voor haar allemaal kinderspel.

Maar al gauw kwam Sweetlilspankee erachter dat haar zwembad wel erg groot was. Zo nu en dan zag ze hoe een groepje walvissen onder haar door zwom, of hoe een mammoettanker haar passeerde. En af en toe brak er op de noordpool een stukje van een ijsberg af, dat afdreef naar het zuiden, en dan was ineens haar hele zwembad nog maar 5 graden. Om van de enorme stormen en immense golven die het bad kende nog maar niet te spreken.

Op een avond lag Sweetlilspankee lekker te luieren op haar luchtbedje in het zwembad toen plots het weer omsloeg. Maar Sweetlilspankee was in slaap gevallen en had niet door dat ze langzaam afdreef naar de andere kant van haar zwembad. Toen ze wakker werd zag ze tegenover zich een man met een sombrero die tegen haar zei; 'Hola señorita!'. Ze schrok zich een hoedje en vroeg zich af waar ze nou toch was beland. Onmiddelijk miste Sweetlilspankee haar daddy, en wist dat ze gauw terug naar huis moest gaan. Maar hoe?

Sweetlilspankee dook naar de bodem van haar zwembad en trok de stop eruit, waardoor de enorme sloot water, inclusief de walvissen en de mammoettankers netjes door het putje wegspoelde. Met de man met de sombrero ruilde ze haar kralenketting voor een klein ezeltje en langzaam begon ze over de bodem van het zwembad naar het oosten te rijden. 5 weken later stond ze weer bij daddy op de stoep.

'Waar ben jij zo lang geweest jongedame?', zei daddy met een enigszins bezorgde toon. 'Oh daddy het was verschikkelijk', zei Sweetlilspankee, 'er waren allemaal vreemde mannen met grote hoeden...' en ze liet zich in daddy's armen vallen. Daddy was zó blij haar weer te zien, dat hij zijn boosheid onmiddellijk vergat. 'Zul je nooit meer zo lang wegblijven?'. Sweetlilspankee drukte daddy dicht tegen zich aan. 'Nee daddy, vanaf nu af aan wil ik alleen nog maar in het kinderbadje in de achtertuin'...

Ik wens een reis naar plaatsje Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch in Wales.

7Wens in de put Empty Re: Wens in de put vr aug 05, 2011 5:48 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

de telefoon rinkelde...... goede morgen u spreekt met Kingcouche?

EEN HELE GOEDE MORGEN MENEER, MAG IK U VAN HARTE FELICITEREN!!! U HEEFT EEN FANTASTISCHE PRIJS GEWONNEN!!! EEN REIS VOOR 1 PERSOON NAAR HET VERE Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
IN WHALS.
nou dank u wel klonk het aan de kant van Kingcouche. na 10 min hing Kingcouche op. hij was zoooooo blij dat ie spontaan een vreugde dansje maakte. tot dat de bel ging (voor deur) trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring trrrrrrrrrrrrrrrrrrrring....
haastig liep Kingcouche naar de deur. in zijn haast struikelde hij over een paar boeken die op de grond lagen.

hij opende de deur en zag een lange fors gebouwde man staan in een zwart pak.
' Ja wat kan ik voor u doen meneer?' vroeg Kingchouche aan de man.
Ik kom u naar u vliegtuig brengen meneer, om nu onmiddelijk naar het verre Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch te vertrekken.
We hebben geen tijd te verliezen...

' Oh, oke maar heb ik dan nog wel even tijd om mijn koffer in te pakken en.....
hij keek naar wat ie aan had. dat was niet veel. hij stond slechts gekleed in een grijze badjas.
om mezelf even om te kleden maakte hij zijn zin af.

Nee meneer daar hebben wij geen tijd meer voor. was het antwoord van de chauffeur. voor Kingcouche er iets over kon zeggen greep de man hem bij zijn arm en sleurde hem mee naar buiten.... de straat over waar zijn taxi stond geparkeerd. hij stopte Kingcouche zonder pardon in de auto. en reed weg.
toen ze bij het vliegveld aankwamen..... parkeerde de chauffeur zijn auto die met zo'n schrok tot stil stand kwam dat Kingchouche een stukje vaan voren schoot en vervolgens weer in zijn stoel viel.

'pfff nou dit begint al goed....not' dacht kingchouche.
hij had dat nog maar net gedacht of hij voelde alweer hoe de man hem bij zijn boven arm stevig vast pakte en hem de auto uit trok. samen liepen ze over het grote parkeerterrein richting de balie waar de piloot en zijn mede collega's hen al stonden op te wachten. terwijl ze over het parkeer terrein liepen.... keken verschillende mensen verbaasd of spottend om naar Kingcouche. Kingcouche kreeg een hoofd zo rood als een biet.... en liep gauw door.
eenmaal bij de douane aangekomen ging alles heel snel het ene moment stond ie nog bij de douane en het andere moment zat ie met een drankje in zijn hand al in het vliegtuig. (in zijn badjas langeneus )

na ongeveer 2 uur vliegen werd er eindelijk omgeroepen dat ze eindelijk op Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch waren aangekomen maar dat ze niet zouden landen..... sterker nog ze waren helemaal niet van plan te gaan landen. ze zouden door blijven vliegen tot in de eeuwigheid. Twisted Evil
toen Kingcouche dit te horen kreeg kreeg hij het spaans benauwd...... zijn handen begonnen te zweten..... en te trillen.... toch raapte hij al zijn moed bij elkaar en zetten het op een gillen.... WHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! en met een schrok werd hij wakker veilig thuis in zijn eigen bed. babybed

ik wens een pak billenkoek te krijgen in de vorm van ECHTE koekjes

8Wens in de put Empty Re: Wens in de put vr aug 05, 2011 7:04 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Very Happy

Badydoll liep door de Albert Heijn en ineens viel haar oog op het schap; 'NIEUW billenkoekjes'. Ze glimlachte. "Hé, wat grappig", zei ze hardop en prompt verdwenen er twee pakjes in haar mandje.

Huppelend ging ze naar huis, ze kon bijna niet wachten de nieuwe koekjes te proberen. Eenmaal thuisgekomen snelde ze onmiddellijk de keuken in en schonk voor zichzelf een groot glas limonade in. Daarna nam ze een bord, en legde de inhoud van een van de twee pakken op het bord.

'Wat zijn ze leuk!' dacht ze, terwijl ze keek naar de 30 goudbruin gebakken billetjeskoekjes die voor haar op het bordje lagen. Gretig nam ze een hap van haar eerste koekje. Mmmmm, ze smaakte nog lekker ook, naar vanille en chocolade. Direct na de eerste hap voelde Babydoll al hoe haar eigen billetjes begonnen te gloeien, na de tweede hap kwam daar een stekende pijn bij en na de derde hap stonden de striemen erop alsof ze zojuist er stevig van langs had gekregen met een cane.

Dikke tranen biggelde over Babydolls wangen toen daddy thuiskwam. "Wat is er lieverd?", vroeg bij bezorgd."Heb je buikpijn gekregen van alle koekjes die je gegeten hebt? Je weet dat dat niet mag he klein stuk ondeugd!". Babydoll zei niets, maar liet zich zachtjes troosten door daddy. Net toen ze weer bij bedaren was, en daddy haar jurkje optilde voor haar straf zag daddy dat iemand hem was voorgeweest...

"Hoe kom jij daaraan jongedame?", vroeg hij. "Dat zijn de nieuwe billenkoekjes", zei Babydoll tussen twee snikken door. Daddy geloofde er niets van. Maar toen hij de verpakking uit de vuilnisbak viste las hij hardop vanaf de achterzijde: "Billenkoek: als uw kleintjes snoepen, geeft dit ze een pak voor hun broek! Nu met verbeterd recept!". "Hahaha, dat had je zeker niet gelezen?", zei daddy. Babydoll knikte. Ze wist al wat het vervolg zou zijn. Daddy gooide nooit eten weg, dus ze zou geen nieuwe koekjes krijgen totdat ze allemaal op waren...

Ik wens een T-shirt dat altijd schoon blijft.

9Wens in de put Empty Re: Wens in de put vr aug 05, 2011 9:04 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

NIEUW: HET T-SHIRT DAT ALTIJD SCHOONBLIJFT.
In knipperende letters stond het groot op het raam geschreven. Kingcouche was toevallig boodschappen aan het doen, toen hij langs het bewuste raam liep. En omdat hij nogal een knoeier was met eten was dit natuurlijk iets wat hij wel MOEST proberen...

Toen hij thuiskwam was het al etenstijd en hij trok het t-shirt dus ook meteen aan. Hij begon met het koken van de soep, maar toen hij wilde proeven morste hij een beetje. De druppels vielen op zijn shirt, en verdwenen meteen!

De dagen erna droeg Kingcouche het shirt dag in, dag uit. Alle vlekken die erop kwamen verdwenen meteen. Maar na een tijdje merkte hij dat ook alle sierraden die hij droeg, verdwenen... Hij dacht eerst dat het kwam omdat hij nogal chaotisch was, maar ook toen hij heel erg aan het opletten was verdwenen dingen.

Op een dag kreeg Kingcouche van zijn oma een dikke knuffel. Maar toen ze aan het knuffelen waren zag hij hoe de mooie parelketting zo in zijn shirt verdween.
Toen begreep hij eindelijk waar al zijn sieraden waren gebleven. Toen hij eindelijk op het merkje in de nek keek stond er: Om de kracht van het shirt te behouden, dagelijks voeren met dure sieraden! U heeft op dit moment een schuld van 4 kettingen en 3 ringen. Dit t-shirt zal zichzelf laten verdwijnen in.... 4..... 3..... 2..... 1......

*POEF*

Ineens was het mooie shirt verdwenen en stond arme Kingcouche met een bloot bovenlijf in de kou...

Ik wens een strafboekje dat altijd leegblijft!

10Wens in de put Empty Re: Wens in de put vr aug 19, 2011 9:28 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Papa zwoor dat hij afgelopen week toch enkele malen een straf had ingevuld in het strafboekjes van Sweeti, maar als zijn ogen hem niet bedrogen was het nu toch echt leeg...

Toen het de volgende week weer gebeurde was papa het zat. Hij wist zeker dat hij het nodige aan straf had opgeschreven, maar weer was het boekje leeg. En Sweeti's gedrag werd almaar slechter en slechter. Ze had een grote mond, haalde voortdurend kattenkwaad uit, maakte haar kleren vies etc.

Daarop had papa het antwoord waar Sweeti niet op zat te wachten. Eenmaal daags een stevig pak voor d'r billen voor het slapen gaan. Nu Sweeti wist dat ze nu veel vaker voor d'r billen kreeg dan ooit te voren, snelde ze naar de boekhandel om een nieuw strafboekje te kopen. Ze smeekte papa het boekje in gebruik te nemen, en legde uit wat het oude boekje eigenlijk deed. Daarop haalde papa direct de Lexan paddle tevoorschijn... pale

Ik wens een parfum waarmee ik iedere vrouw weet te verleiden...

11Wens in de put Empty Re: Wens in de put vr apr 27, 2012 9:23 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

het was een zonnige dag en kingcouche liep door de stad, op weg naar de drogist. hij wou zich zelf eens lekker verwennen door een lekker geurtje voor zich zelf te kopen.
' tingeling' dat was het belletje van de drogisterij deur die hij opende. Kingcouche stapte naar binnen en liep meteen door naar de parfum afdeling. nadat hij 10 minuten van allerlei luchtjes uit geprobeerd had, had hij nog niets gevonden. een knappe winkel mede werkster kwam naar hem toe gelopen en vroeg of zij hem ergens mee kon helpen. '' ik zoek een heel bijzonder geurtje voor mezelf.... maar ik kan maar niks vinden.' zei kingcouche.
'Ik denk dat ik wel iets voor u heb.' antwoorde de vrouw en ze pakte een klein flesje van achter uit de vitrine. ' dit hier meneer, is pure musk. een erg speciaal geurtje.'
'dank u wel, dit wordt hem dan.' antwoorde kingcouche vriendelijk.
nadat hij had afgerekend en de winkel uit liep.... spoot ie direct zijn nieuwe luchtje op... en terwijl die dat deed..... dacht ie er aan... hmmmm ik hoop maar dat het in de smaak zou vallen bij de dame's.....
hij had het luchtje nog maar net op gespoten of er stonden ineens allemaal mooie slanken dame's om hem heen, die allemaal zijn aandacht wilden.... maar daar bleef het niet bij.... opeens stonden ook allemaal oude tandloze stinkende bejaarden om hem heen..... hij trok zijn neus op ...' bah!! dit is niet wat ik wilden!' hij wou wegrennen.... verweg van die oude stinkende mensen vandaan. hij draaide zich om ....
en op dat moment geef een van de oude tandloze stinkende bejaarde hem een lange slijmerige tongzoen.......
Het enige wat kingcouche zich nog kon herinderen was de stank die uit de mond van dat oude vrouwtje vrij kwam.
waardoor hij duizelig werd en flauw vielt......

einde.

Ik wens een chocolade ijsje die nooit smelt.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: