DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Let's make a story TOGETHER

5 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER zo jun 26, 2011 11:57 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

ze dacht diep na.... ik kan beter een paar voorwerpen pakken die niet zo veel zeer doen.... dan doe ik maar alsof ik veel pijn heb als ik ermee voor mijn billen krijg.
ze pakte als eerste een bruine lere strap waar het woord '' bad girl'' opstond. en legde dat op tafel. pfff deze doet niet zo heel veel zeer dacht ze bij zichzelf.
nog 4 te gaan horde ze haar daddy op een boze toon zeggen.
ze pakte ook een kleine houten pollepel. die voelt wel iets scherper (kwa pijn) dachte ze maar is niet zo erg dat ik ervan moet huilen.
ze keek nog eens in de kist... en zag nu nog alleen maar voorwerpen waar ze wel degelijk bang voor was.... ze slikte moeizaam. en pakte langzaam de kleine houten paddle uit de kist en ook deze legde ze op tafel neer.
nu lagen er nog maar 3 voorwerpen in de kist. die allemaal heel erg zeer deden en haar aan het huilen maakten. ze pakte de dunste cane die ze kon vinden en een stevige houten badborstel.
toen er 5 instrumenten op tafel lagen, ging ze weer voor haar daddy staan met haar handjes voor haar billen en haar ogen naar de grond geslagen. en nu papa? wat moet ik nu doen vroeg Silvana met een piep stemmetje.

http://www.daddydom.actieforum.com

27Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER ma jun 27, 2011 12:10 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

"We gaan van links naar rechts het rijtje af", zei daddy, terwijl Silvana al voelde hoe daddy vanonder haar jurk haar roze slipje naar haar knieën trok. Hij naam plaats op de bank en trok onmiddellijk Silvana op over zijn schoot heen. Hij sloeg haar jurk omhoog waardoor haar blote billen zichtbaar werden. De vernedering en anticipatie vond Silvana verschrikkelijk. Haar hart bonkte in haar keel en ze voelde hoe haar ogen langzaam steeds natter werden. "Je weet dat het mij meer pijn doet om je te moeten straffen, dan dat het jou doet op je billen", zei daddy op een teleurgestelde toon. Silvana wist dat het waar was, daddy deed zo hard zijn beetje om van haar een goed meisje te maken, maar keer op keer ging het mis. Ze wist dat ze had verdient wat er nu komen ging...

28Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER ma jun 27, 2011 3:36 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

"Nee papa, alsjeblieft..." probeerde ze nog, maar papa was onverbiddelijk. Hij begon in een stevig tempo met zijn hand haar billetjes op te warmen. Ook al was het maar zijn hand, papa was groot en sterk en de klappen kwamen hard aan.

29Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER ma jun 27, 2011 6:55 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

haar billetjes kleurde als snel van licht roze naar donker rood.
terwijl silvana verwoede pogingen deed om los te komen.
na een aantal klappen stopte haar daddy even.
Silvana draaide haar hoofdje een klein beetje in de richting van haar papa en zag uit haar oog hoek dat hij nu de kleine houten paddle in zijn handen had. de eerste klap kwam onverwachts... Silvana gaf een kreet en van schrik kneep ze haar billen samen, na de 5e tik met de paddle lag ze te huilen op de schoot van haar daddy. Crying or Very sad

30Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER ma jun 27, 2011 10:11 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Daddy legde de paddle op tafel neer een wreef met zijn hand over Silvana's rode billen. Haar billen deden pijn, maar de hand van daddy stelde haar ietwat gerust. Langzaam werd het snikken minder en haar ademhaling rustiger. "Je weet dat je in het openbaar niet zo ongehoorzaam mag zijn. Ik wil niet hebben dat je van mijn zijde wegloopt en zelfstandig winkels in gaat. Ik wil niet hebben dat je mij op een brutale toon tegenspreekt. Ik wil niet hebben dat als ik 'nee' zeg, jij toch 'ja' doet. En wat ik zeker niet wil hebben is dat jij andere mensen bijt. Is dat heel duidelijk jongedame?". "J-j-ja", zei Silvana tussen snikken door. "Ja, wat?", zei Daddy met een dwingende stem terwijl hij haar onmiddellijk 5 klappen met zijn blote hand op haar billen gaf. "Ja daddy! Ja daddy!", schreeuwde ze nu in alle haast uit. "Goed zo, dan is het nu tijd voor het vervolg van je straf" en hij pakte de bruine leren strap van tafel...

31Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER di jun 28, 2011 6:47 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

ik wil dat je iedere klap mee telt en dankje wel papa zegt. zei haar daddy streng.
ja papa.... was het enige wat Silvana kon uitbrengen want meteen na die woorden kwam de eerste klap al aan op haar zere billetjes. Silvanna had de klap niet zo snel verwacht en schrok er best wel van. PETS.... 'AUW, 1 dank je wel papa' piepte Silvana.
PETS..... '2 dank je wel papa....'
de slagen kwam snel achter elkaar neer op haar vuur rode billen. na 4 slagen te hebben gehad met de bad girl strap... begon Silvanna om genade te smeken... ' please papa stop. alstublieft..... ik zal het nooit meer doen. beloven
ze sloeg haar handen voor haar billen in een poging ze te beschermen.

Je weet waarom ik je straf Silvana.... zei haar daddy kalm maar wel op een toon die geen tegen spraak duldde.

ja papa....m-maar.... snikte Silvanna.... het doet zo'n zeer
please stop ik heb echt mijn lesje geleerd.

het hoort ook zeer te doen jongedame anders leer je er niks van. antwoordde haar daddy. en hoe eerder we met jou straf klaar zijn hoe beter. dus haal NU die handen weg Silvana.

Silvana liet heer amen langs haar hoofd hangen en wachtte gespannen af op de laatste klap met de strap.
ook deze klap kwam onverwachts aan. en de pijn sneed door haar billen. ' 5 dank je wel papa' snikte Silvana zacht.

'sta maar op meisje en ga maar even daar in de hoek staan.' zei daddy. Silvanna deed wat haar daddy zei.
al snikkend liep ze naar de hoek.

zo jongedame horde ze haar daddy zeggen. blijf jij hier maar eens even nadenken over waarom je straf hebt gehad net. maar als je denkt dat je straf er al op zit heb je t moot mis.
ze hoorde haar daddy weglopen na een paar minuten kwam hij trug. Silvanna durfde zich niet om te draaien om te kijken wat daddy gepakt had.
maar dat werd haar al gauw duidelijk gemaakt.
ze werd aan haar arm weer meegenomen naar de bank waar haar daddy weer plaats nam.
kijk eens jongedame.... zei haar daddy en hij hield een zwarte rubbere butplugje in zijn hand.
Je mag kiezen of je krijgt nog met 3 instrumenten op je blote billen of je krijgt deze in (en hij hield het butplugje vlak onder haar neus) en krijgt dan nog 10 slagen met de bad borstel. Silvanna durfde daddy niet aan te kijken ze voelde dat ze rood werd en slikte moeizaam.
NOU???? vroeg haar daddy... wat wordt het???
het buttplugje piepte Silvana.
en ze ging weer liggen over daddy zijn schoot.
daddy schoof heel voorzichtig het buttplugje tussen de billetjes van zijn kleine meid. steeds dieper... totdat ie eindelijk met een plop helemaal in het kontje van zijn meisje zat.
goed sta nu maar weer op en ga over de bank leuning liggen. beval daddy haar.
ze gehoorzaamde gewillig. al had ze een beetje moeite met opstaan door de buttplug die een beetje in de weg zat.
ze ging over de leuning liggen en voor ze het wist stond haar daddy al achter haar met de grote houten badborstel in zijn handen.
en voelde ze een regen van slagen neer dalen op haar zere billen..... het enige wat Silvana toen nog maar kon uitbrengen was geschreeuw met af en toe een snik er tussen door.

32Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER do jun 30, 2011 7:35 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Na de 10 slagen legde daddy de badborstel op tafel neer. Van een afstandje bekeek hij zijn werk. Silvana lag nog immer snikkend over de leuning van de bank, met haar donkerrode billen hoog in de lucht. Even liet hij zijn handen over haar warme huid glijden en hij voelde hoe haar lichaam schokte bij elke snik.

“Kom maar overeind lieverd”, zei daddy, terwijl hij zijn meisje vanaf de bank overeind hielp. Silvana liep aan de hand van daddy mee naar de hoek van de kamer, waar ze zojuist ook al even in had gestaan. Bij de hoek aangekomen liet daddy haar hand los, en vouwde de achterzijde van haar jurk achter haar ceintuur zodat haar gehavende billetjes zichtbaar bleven vanuit de kamer.

Daddy wreef zachtjes troostend over haar rug en zei: “Silvana, nu je er weer aan herinnerd ben wat het gevolg is als je ongehoorzaam bent bij papa, door hem tegen te spreken, zonder vragen van hem weg te lopen en mij zelfs te bijten, wil ik dat je er nog eventjes over na gaat denken wat je er in de toekomst aan gaat doen om dit soort gedrag te voorkomen. Want dit gedrag wil ik namelijk niet meer van je zien. Is dat heel duidelijk jongedame?”. “Ja papa, heel duidelijk papa”, zei ze, terwijl ze spontaan weer een beetje harder begon te huilen.

Daddy liep van haar weg en zag hoe Silvana met beide handen over haar pijnlijke billen wreef. Terwijl daddy zijn gereedschappen weer opruimde in de dekenkist merkte hij dat er langzaamaan steeds minder snikken uit de hoek klonken. Hij nam plaats op de bank en begon in alle rust de voorpagina van de krant te lezen. Silvana staarde indringend naar de muur. De aanwezigheid van haar daddy maakte dat ze zich constant bekeken voelde, ondanks dat haar daddy voor weinig anders oog had dan zijn krant.

Toen daddy klaar was met de voorpagina vond hij het genoeg geweest. Hij vouwde zijn krant weer op en legde deze op tafel neer. Daarna liep hij naar de hoek. Vanachter legde daddy zijn handen op haar beide heupen. “Als je denkt dat je weer lief kunt zijn mag je je nu omdraaien”, zei daddy tegen haar. Met kleine stapjes draaide ze zich om, maar durfde nog niet echt naar daddy te kijken. “Denk je dat je weer lief kunt zijn Silvana?”. “Ja daddy, ik beloof het”, zei ze zachtjes met nog immer tranen in haar stem. “Wat zei je jongedame?”, zei daddy nu, terwijl hij met een vinger haar kin optilde en haar dwong hem recht in de ogen aan te kijken. “Ja daddy, ik beloof het”, zei nu nogmaals, overtuigder van zichzelf dan ooit te voren.

Daddy veegde met zijn beide duimen de tranen uit haar ogen. “Goed zo”, zei hij, “dan gaan we nu lekker limonade drinken”. Hij omhelsde zijn kleine meisje en drukte een dikke kus op haar voorhoofd. Even rustte ze haar hoofd op haar papa’s borst en voelde hoe alle verdriet in hoog tempo uit haar lichaam wegtrok. Ze voelde hoe Daddy’s omhelzing verslapte en hij haar daarna losliet. “Kom, trek je slipje weer aan, doe je jurkje goed, dan gaan we aan de limonade en dan kun je daarna weer lekker gaan spelen”. Silvana glimlachte en leek haar verdriet van enige minuten eerder al bijna weer vergeten…

33Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER do jun 30, 2011 7:46 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

maar papa.... het buttplugje zit er nog in... mag ie er uit please?
want het begint al een beetje zeer te doen....

ja hoor lieverd, draai je maar even om. zei daddy.
Silvana deed wat haar daddy haar vroeg... en bukte een klein beetje voor over.
daddy pakte voorzichtig de buttplug vast en trok het heel voorzichtig uit haar kontje. toen het er met een plop er uit gleed, liet Silvana een zucht horen van opluchting.

zo trek nu maar je slip je omhoog meisje dan gaan we gezellig wat drinken en tv kijken.... zei daddy

ja papa. zei Silvana die nu al haar verdriet al weer was vergeten.

34Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER ma jul 04, 2011 2:05 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Silvana liep achter daddy de keuken in, die aldaar zijn handen waste. Daddy pakte uit de koelkast de bosvruchtenlimonade en schonk voor beide een glas in. Met de beide glazen in zijn handen liep daddy terug de kamer in. Zijn eigen glas zette hij op tafel en maande toen zijn kleine meisje op schoot te komen zitten. "Toe drink maar voorzichtig op".

Silvana voelde nu ze zat haar billen branden. Voorzichtig zette ze met twee handen het glas aan haar mond en begon van de limonade te drinken. "Daddy, zou het niet leuk zijn om morgen naar de dierentuin te gaan?", vroeg ze. Daddy dacht even na. "Nou misschien, als je heeeeel lief bent de rest van de dag èn morgen. Silvana dronk haar glas leeg en ging daarna verder met kleuren in haar kleurboek...

35Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER di aug 02, 2011 8:31 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

een half uur later toonde Silvana trots haar mooie kleurplaat aan haar daddy.
kijk kijk papa hoe mooi ie is geworden. en ze hield enthousisth haar kleurboek omhoog.
dat is een prachtige tekening zei daddy bewonderend en hij kuste teder zijn kleine meid op haar voorhoofd.
Daddy liep naar de tv toe en zette die aan. kijk eens Silvana wat er op tv is?
Silvana kwam zo gauw ze kon aangelopen met haar kleurboek nog in haar handen.
' Sesam straat!!!' riep Silvana blij.
eerst je kleurboek en kleurtjes opruimen jongedame en dan mag je komen kijken.
ja papa antwoorde Silvana en ze ruimde vlug haar spulletjes op.
en zat even later gezellig tegen papa aan op de bank. 'Sesam straat' te kijken.
Zodra 'Sesam straat' is afgelopen ga jij je tandjes poetsen en naar bed.... heb je mij begrepen?
zei haar daddy een beetje streng. Silvana hoorde aan de manier waarop daddy sprak...dat hij geen tegenspraak
dulde; en zei daarom ja papa.

36Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER ma aug 15, 2011 7:20 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Geïnteresseerd keek Silvana naar de televisie. Helaas was Sesamstraat zoals altijd weer te snel afgelopen. "Zo, bedtijd voor mijn kleine meisje", zei daddy, terwijl hij haar moeiteloos oppakte van de bank en haar mee naar boven nam. In de badkamer mocht ze zelf haar tandjes poetsen, daarnaast moest ze van papa even gaan plassen en toen was het tijd voor haar pyjama. Voorzichtig kleedde daddy zijn kleine meisjes uit en hielp haar in haar roze pyjama met daarop een grote witte eenhoorn en een regenboog...

37Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER ma aug 15, 2011 10:16 am

Gast

Gast

Nadat ze haar pyama aanhad, holde ze heel snel naar beneden, griste de snoeppot van de keukentafel.
Ze hoorde haar daddy nog roepen hee jongedame waar denk jij heen te gaan.
Ze luisterde niet en zette heel harde muziek aan
Toen ze haar daddy teleurgesteld en boos in de deuropening zag staan, drong het tot haar door dat ze eigelijk naar bedje moest.
`We hadden een afspraak jongedame, dat weet je dondersgoed' zei haar daddy.
`ja maar ik wil nog niet slapen ik wil zingen en snoepjes eten, ik ga niet slapen, lekker puhh langeneus '

38Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER ma aug 15, 2011 11:12 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

daar stond ze dan in de deuropening met de snoep pot in haar handen. ze keek haar daddy twijfelachtig aan.
daddy stond voor haar met zijn armen over elkaar geslagen en keek zijn kleine meid boos en doordringend aan.
'IK GA HET JE NIET NOG EEN KEER VERTELLEN, ALS JIJ NIET BINNEN 10 TELLEN DIE SNOEP POT TERUG ZET EN IN JE BED LIGT....GAAN JE BILLEN HEEL ERG ZEER DOEN..... DAT JE DE EERSTE 2 WEKEN NIET MEER KAN ZITTEN!'
1...........2......
Silvana wist dat ze maar beter naar haar daddy moest luisteren.... ze wreef met haar rechter hand over haar billetjes.... die ze nog altijd voelde branden.

3.........4...........

Ze rende terug naar de kast zette zo snel ze kon de snoep pot terug. en sprinten naar haar kamertje toe.
bij tel 10 lag ze in haar bedje.
ze pakte haar winnie the pooh en trok hem dicht tegen zich aan.
daddy was inmiddels ook in haar kamertje verschenen... hij kusten zijn kleine meid op haar voorhoofd. Weltrusten kleine ondeugd van me... en nu braaf gaan slapen. anders.... MEP MEP MEP. en hij gebaarde in de lucht alsof hij haar over de knie nam.

Weltrusten papa, weltrusten Winnie the pooh.
Daddy knipte het licht uit en zette de deur op een kier.
Silvana kroop lekker ver onder de dekens... en dommelde in een diepe slaap.

39Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER di aug 16, 2011 2:00 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

De volgende morgen was Silvana al weer vroeg wakker. Ze hoorde het zachte gesnurk van haar daddy en ze besloot hem samen met Winnie the Pooh wakker te gaan maken. Ze zouden vandaag toch naar Blijdorp gaan? Die gekke daddy dacht zeker dat ze met bed en al konden gaan.

Zachtjes opende ze de deur....

40Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER vr aug 19, 2011 9:19 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Heel zachtjes sloop ze naar binnen en ging ze bij daddy op bed zitten. Ze schudde aan zijn schouder. Ze wist dat ze vandaag op haar tellen moest passen, anders zou Blijdorp nog weleens heeeel ver weg kunnen zijn. Daddy bromde wat en langzaam drong het tot hem door dat zijn kleine meisje hem wakker schudde. 'Papa, papa, het is tijd om naar de dierentuin te gaan!', riep Silvana enthousiast. Haar enthousiasme begon nu de overhand te krijgen en voor ze het wist stond ze te springen op het bed van papa...

41Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER do dec 22, 2011 7:19 am

anoniem

newbie
newbie

`Ja ja meisje ik ben al wakker, niet zo op het bed spingen hoor dat mag niet.' Zei daddy zich uitrekkend. Silvana hoorde het niet en ging helemaal op in haar enthousiasme. `Blijdorp, blijdorp!' riep ze.
Haar daddy keek haar streng aan `als je nou niet heel snel ophoud met op mijn bed springen, ga je eerst over de knie.' Andwoorde daddy en pakte haar zachtjes aan haar armpje.

42Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER ma jan 09, 2012 9:31 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Maar Silvana wist van geen ophouden, ze was volkomen door het dolle hen en ondanks dat haar daddy haar vast had sprong ze nogmaals op het bed...

43Let's make a story TOGETHER - Pagina 2 Empty Re: Let's make a story TOGETHER di mei 29, 2012 3:40 am

KleinMeisje

newbie
newbie

In één arm omdraai greep daddy silvana vast en daar viel ze op het bed op haar buikje.....

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: