DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

dom's die jaloers zijn

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1dom's die jaloers zijn Empty dom's die jaloers zijn za jun 11, 2011 10:22 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

grrrrr ken je dat....
sommige dom's denken echt dat je hun eigendom bent....
terwijl je ze maar een paar keer hebt gezien.... (voor een spanking afspraak etc.
en dan worden ze al meteen boos en jarloers als je zegt dat je ook nog met andere of een keer met iemand anders hebt afgesproken. Evil or Very Mad en ondertussen mochen zij wel met anderen afspreken.

echt he.... ik kan daar zo niet tegen alsof jij dan totaal niet belangrijk voor hem bent
hij ziet je niet eens staan. zo lijkt het wel.

nou prima, ik voel geen verplichtingen tegenover iemand die ik maar een paar keer heb gezien in 2 jaar tijd.

dan maar geen spanking contact meer..... ik treur er niet om heb toch mijn daddy en sweeti.......... die ik echt voor geen goud dump..... zelfs niet voor Robbert Exclamation

hebben jullie dat ook wel eens gehad
Question

http://www.daddydom.actieforum.com

2dom's die jaloers zijn Empty Re: dom's die jaloers zijn ma jun 27, 2011 7:55 pm

Steenuil

Steenuil
newbie
newbie

babydoll schreef:
en dan worden ze al meteen boos en jarloers als je zegt dat je ook nog met andere of een keer met iemand anders hebt afgesproken. Evil or Very Mad en ondertussen mochen zij wel met anderen afspreken.
Question
Dat is niet alleen jaloers maar ook gewoon asociaal. Klinkt alsof hij eens een lesje van een Daddy nodig heeft.

babydoll schreef:
nou prima, ik voel geen verplichtingen tegenover iemand die ik maar een paar keer heb gezien in 2 jaar tijd.
Question
Precies, zie het ook als zijn verlies en niet de jouwe.

3dom's die jaloers zijn Empty Re: dom's die jaloers zijn ma jun 27, 2011 10:15 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

Dat is niet alleen jaloers maar ook gewoon asociaal. Klinkt alsof hij eens een lesje van een Daddy nodig heeft.
haha ja idd.... dom's die jaloers zijn 2005501843

Precies, zie het ook als zijn verlies en niet de jouwe.
ik zie het ook helemaal niet als mijn verlies... ik mis hem niet eens. dat komt ook omdat ik hem al ongeveer 2 jaar niet meer heb gezien dan slijt het ook sneller.

4dom's die jaloers zijn Empty Re: dom's die jaloers zijn di jun 28, 2011 11:10 pm

Steenuil

Steenuil
newbie
newbie

babydoll schreef:ik zie het ook helemaal niet als mijn verlies... ik mis hem niet eens. dat komt ook omdat ik hem al ongeveer 2 jaar niet meer heb gezien dan slijt het ook sneller.

Maar als het al 2 jaar geleden is geweest waarom open je dan nu pas dit topic? Of waren er andere gevallen?

5dom's die jaloers zijn Empty Re: dom's die jaloers zijn wo jun 29, 2011 12:57 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

Steenuil schreef:
babydoll schreef:ik zie het ook helemaal niet als mijn verlies... ik mis hem niet eens. dat komt ook omdat ik hem al ongeveer 2 jaar niet meer heb gezien dan slijt het ook sneller.

Maar als het al 2 jaar geleden is geweest waarom open je dan nu pas dit topic? Of waren er andere gevallen?

omdat ik wel gewoon contact met hem had al die tijd.... en hij er pas achter is gekomen dat ik ook een andere daddy heb....terwijl ik het wel al eerder had verteld blijkbaar luisterde die gewoon niet. sinds kort ging ie er pas op in...en werd ie echt boos daarom. dus toen hebben we samen gezecht nou dan gaat ieder weer zijn eigen weg.

dus vandaar dat ik nu dit topic plaats

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: