DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De wereld draait door...

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De wereld draait door... Empty De wereld draait door... do jun 09, 2011 12:27 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Na een weekend van intensief samenzijn is het dan zover. Het is maandagochtend 7 uur en de wekker gaat...

Hoe pak jij de draad weer op? Kun je zo aan het werk / naar school? Heb je tijd nodig om even bij te komen? Is een nachtje slapen daarvoor genoeg? Of moet je ergens op zondagavond al stoppen, omdat het anders op maandag niets meer wordt?

2De wereld draait door... Empty Re: De wereld draait door... za apr 21, 2012 1:03 pm

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

Als ik voortdurend in een dergelijke dynamiek zou zitten, zou ik het erg lastig vinden om zomaar om te schakelen.
Maar na een nachtje slapen moet het toch lukken denk ik zo..

http://sub.punt.nl

3De wereld draait door... Empty Re: De wereld draait door... do mei 10, 2012 5:21 am

ennabd

ennabd
newbie
newbie

Dit is iets waar ik heel erg tegenaanloop nu.

ik zie papa onregelmatig, als hij tijd heeft en ik kan tijd maken dan zien we elkaar. we proberen wel afspraken te maken, maar vaak komt daar toch wat tussen.
Papa heeft zijn gezin en ik heb mijn gezin, beide een drukke baan... tja, wanneer is er dan tijd voor ons om samen te zijn?

als we dan samen zijn dan geniet ik zo van zijn kleine meisje zijn en wil ik zoveel dat we tijd tekort komen ;-) Soms ben ik al op voorhand verdrietig omdat ik weet dat papa aan het eind van de avond weer naar huis moet!

na zo'n avondje samen, kruip ik in bed (of papa heeft me in bed gestopt) en knuffel ik stevig met Roze Dino. Roze Dino heb ik van papa gehad en hij gaat overal mee naar toe.... eigenlijk blijf ik dus altijd wel wat in onze dynamiek (leuk woord) hangen.....

Papa en ik sms-en ook heel veel, hij belt me elke dag wel even en vaak msnen we 's avonds ook nog. Daarnaast heb ik mijn regels en is papa altijd als stemmetje in mijn hoofd aanwezig....

hihihi als ik het zo neerzet heb ik helemaal niks te klagen.... de wereld draait door, maar papa en ik ook...grinnn.... weg is mijn verdriet :-)

4De wereld draait door... Empty Re: De wereld draait door... vr mei 11, 2012 2:08 am

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

ennadb

ach meisje toch..
wat mooi, fragiel en kwetbaar heb je jezelf laten zien..
erg herkenbaar ook.

Ja, de dynamiek is heftig, het verlangen kan soms adembenemend zijn waardoor al het andere er even niet meer toe lijkt te doen..
Bizar eigenlijk, dat je een relatie kunt hebben met iemand, een daddy die de wereld en de tijd even helemaal stil weet te zetten..
Energieen uit de diepste krochten van je ziel, raken de zijne, beantwoorden elkaar, strelen en zoenen elkaar...en lijken zelfs helend..

en ja, dan is terugkeren naar de echte wereld, niet fijn, onbevredigend zelfs, ook al is ook daar genoeg moois..toch lijkt het soms in schril contrast..

slapen helpt:)
relativeren ook..
en misschien werken aan 24/7 relatie nog wel het meest in het geval van meisjes zoals jij en ik..

*geeft ennabd, zacht zoentje op voorhoofd*

http://sub.punt.nl

5De wereld draait door... Empty Re: De wereld draait door... vr mei 11, 2012 5:23 am

ennabd

ennabd
newbie
newbie

lief!!!! dank je guilliet!!!

vanavond zie ik papa weer, hij haalt me op van het station en dan blijf ik slapen...vraag maar niet waar... maar vannacht zijn we samen!!!!

xxxx

6De wereld draait door... Empty Re: De wereld draait door... vr mei 11, 2012 10:23 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

ennabd schreef:vraag maar niet waar...

hmmm als je zegt vraag maar niet waar....... dan wordt ik erg nieuwschierig........ dus vraag ik jiust.... waar dan??? Wink Smile

http://www.daddydom.actieforum.com

7De wereld draait door... Empty Re: De wereld draait door... vr mei 11, 2012 11:28 pm

ennabd

ennabd
newbie
newbie

grinnn... net terug van een heerlijke avond/nacht/ochtend met papa!
ik doe mijn best nu om in dit gelukkige gevoel te blijven hangen, ga zo nog even slapen en dromen ;-)

lol... ik ben net een puber, maar we hebben stiekem in het huis van zijn broer geslapen.... die is op vakantie en papa zorgt voor de plantjes.... en ik help heel goed mee!
zonder mij gaat dat natuurlijk helemaal niet goed....

zucht... de wereld draait door.... liefs mij

8De wereld draait door... Empty Re: De wereld draait door... zo mei 27, 2012 2:57 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Vorige week was ik bij PB en babydoll op bezoek en het was heel gezellig Very Happy

Toen ik 's avonds in m'n eentje in de auto zat wat was het wel een beetje raar. Ik reed letterlijk weg uit het spankingwereldje en ging terug naar huis.

http://www.daddydom.actieforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: