DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Uit de kast

5 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Uit de kast Empty Uit de kast do jun 09, 2011 12:21 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Het daddydom is omgeven van taboes, waardoor het een onderwerp is dat niet gemakkelijk bespreekbaar te maken is bij anderen.

Weten anderen dat je een voorliefde hebt voor daddydom? Zo ja, hoe zijn zij erachter gekomen? Indien je het hen hebt verteld, wat was je motivatie het met die persoon te delen? Indien je het hebt stilgehouden of stilhoudt, wat is de reden dat je wil dat niemand het weet?

2Uit de kast Empty Re: Uit de kast za jun 11, 2011 10:35 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kingcouche schreef:Het daddydom is omgeven van taboes, waardoor het een onderwerp is dat niet gemakkelijk bespreekbaar te maken is bij anderen.

Weten anderen dat je een voorliefde hebt voor daddydom? Zo ja, hoe zijn zij erachter gekomen? Indien je het hen hebt verteld, wat was je motivatie het met die persoon te delen? Indien je het hebt stilgehouden of stilhoudt, wat is de reden dat je wil dat niemand het weet?

waarom geef jezelf niet eens antwoord op je eigen vragen.....
in plaats van ze steeds te stellen. op het hele forum heb je eigenlijk nog nooit iets over je eigen ervaringen verteld. ik ben daar wel heel nieuwsgierig naar :P tongue

http://www.daddydom.actieforum.com

3Uit de kast Empty Re: Uit de kast za jun 11, 2011 11:44 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

babydoll schreef:waarom geef jezelf niet eens antwoord op je eigen vragen.....

Omdat ik er zelf nauwelijks tot geen ervaring mee heb. Dan wordt het dus geen ervaring die ik opschrijf, maar meer een idee van hoe ik het leuk zou vinden.

babydoll schreef:in plaats van ze steeds te stellen.

Het leek mij wel aardig als er wat topics stonden in het hoofddeel van het forum over daddydom, spanking en ageplay die uitnodigen tot discussie. Anders was dat tot op heden volledig leeg gebleven...

4Uit de kast Empty Re: Uit de kast za jun 11, 2011 11:57 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Maar op deze vraag kan ik wel antwoord geven...

Niemand weet van mijn voorkeuren voor Daddydom en ageplay, dat is een bewuste keuze geweest. Het probleem van iets kenbaar maken is, dat je daarna afhankelijk ben van anderen wat ze daar mee doen. En dat wil ik niet hebben. Ik wil het eigenlijk uitsluitend delen met een eventuele toekomstige partner, indien zij dezelfde interesses heeft. Maar de kans is veel groter dat ik gewoon een vanilla relatie krijg, zoals ik die in het verleden ook gehad heb.

De keuze om het niet te delen met anderen zit mede in het feit dat ik op termijn werk in het hoger management van bedrijven ambieer. Je kan het dan niet hebben dat er een dergelijk verhaal over je rondzwerft. Het is niet dat ik me ervoor schaam dat ik deze voorkeuren heb, ik wil alleen liever niet dat anderen het weten. Het kan ook goed tegen je gebruikt worden, of bepalend worden voor hoe mensen naar je kijken. Om nog maar niet te spreken van de verkeerde uitleg die soms aan ageplay wordt gegeven. Daarnaast wil ik degene die het wel (komen te) weten, zelf uit kunnen kiezen. Voor mij dus voorlopig nog een veilig plekje in de kast.

5Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 12:25 am

PB

PB
Moderator
Moderator

kingcouche schreef: Maar de kans is veel groter dat ik gewoon een vanilla relatie krijg, zoals ik die in het verleden ook gehad heb.

Vraagje: Ben je niet bang dat dat op termijn verkeert afloopt? Als ik even voor mijzelf spreek: 'Vanilla relaties kunnen intellectueel en anderszins best inspirerend zijn, maar er mist altijd wat'
En als je een groot deel van je gevoel verborgen gaat houden, is dat eigenlijk een soort bedrog in een relatie. Vroeg of laat gaat dat fout.
Of wil je die gevoelens wel met haar delen, maar er niets mee doen?

PS. je mag gerust in het veilige gezelschap van een mede DaddyDom de kleine babydoll eens flink voor de billetjes geven in haar kleuterjurkje hoor Very Happy

6Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 2:16 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

PB schreef:Vraagje: Ben je niet bang dat dat op termijn verkeert afloopt?

Goede en terechte vraag. Dat kan ik natuurlijk voorafgaand moeilijk inschatten. Er zijn voor mij meerdere factoren die het momenteel voor mij wat moeilijker maken om een langdurige relatie te onderhouden. Niet in de minste plaats het beroep dat ik momenteel uitoefen, dat van mij eist dat ik soms erg veel en soms langere tijd van huis ben. Persoonlijk vind ik dat avontuur geweldig, maar er zijn (heel begrijpelijk) niet zoveel vrouwen die dan graag alleen achterblijven. En daar komt nog bij dat in de tijd dat ik wel thuis ben, ik ook nog eens studeer. Dus mijn aandacht ligt voor het starten van een relatie momenteel even niet op de juiste plek. Dus ik denk dat ik voorlopig even alleen blijf, zolang ik dit werk leuk vind. En ik vind het tot op heden geweldig! En dat maakt daddydom even tot een mooie fantasie en misschien een droomwens voor de toekomst.

Het tweede punt zit hem natuurlijk in het feit dat de vijver met 'kleine meisjes' die ageplay en daddydom leuk vinden veel kleiner is, dan aantal vissers dat zich eromheen bevindt. Daarnaast is het veel moeilijker om met meisjes die dat leuk vinden in contact te komen, zeker als je zoals ik geen bijeenkomsten afgaat. In het alledaagse leven kom je wel heel makkelijk met meisjes in contact, en dat maakt het hebben van een vanilla relatie een veel reëler doel. Overigens moet ik toegeven dat seksueel gezien ik persoonlijk de grootste behoefte heb, na het hebben van een gewone relatie, aan de in mijn voorsteltopic genoemde fetisj. Al geef ik hier slechts zelden aan toe, vergt dit wel een bepaalde mate van acceptatie al van een partner. Maar je hebt gelijk dat het hebben van een vanilla relatie glad ijs is of kan zijn, als je daarnaast nog zoveel meer leuk vindt. De tijd zal het leren.

PB schreef:PS. je mag gerust in het veilige gezelschap van een mede DaddyDom de kleine babydoll eens flink voor de billetjes geven in haar kleuterjurkje hoor Very Happy

Dat is vriendelijk PapaBeer, maar ik geloof dat ik voor nu de billetjes van Babydoll graag overlaat aan jouw kundige handen.

Laatst aangepast door kingcouche op zo jun 12, 2011 2:27 am; in totaal 1 keer bewerkt

7Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 2:25 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

Dat is vriendelijk PapaBeer, maar ik geloof dat ik voor nu de billetjes van Babydoll graag overlaat aan jouw kundige handen.

hahaha want???? durf je niet? langeneus

8Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 2:33 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Pas maar op jongedame, straks bedenk ik me... caning

9Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 2:35 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kingcouche schreef:Pas maar op jongedame, straks bedenk ik me... caning

hahaha nou ik merk het hoor langeneus langeneus langeneus langeneus langeneus
ik zie nog nix gebeuren hoor maar ik daag je uit langeneus aargh!

10Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 3:11 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Ja ja ja ja smeken

bedenk je!!!!!

11Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 3:46 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

sweetlilspankee schreef:

Ja ja ja ja smeken

bedenk je!!!!!

hahahahahha doet ie toch niet sweeti...........
jammer he hahahahaha langeneus

12Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 6:21 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

babydoll schreef:hahahahahha doet ie toch niet sweeti...........
jammer he

Nee, inderdaad. Maar ik vind het wel lief dat jullie me uitnodigen.

Nieuwe handtekening?
"I can resist everything, even temptation..."

13Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 6:45 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

Nee, inderdaad. Maar ik vind het wel lief dat jullie me uitnodigen.

Nieuwe handtekening?
"[i]I can resist everything, even temptation...

nou jammer hoor Uit de kast 4118124802

14Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 8:33 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

kingcouche schreef:Nieuwe handtekening?
"I can resist everything, even temptation..."

Nee joh gekkie da's mijn onderschrift! Laughing

15Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 9:54 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

sweetlilspankee schreef:Nee joh gekkie da's mijn onderschrift! Laughing

Hij kwam me ook al zo bekend voor... Wink

16Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jun 12, 2011 9:58 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Maar, terugkomend op het onderwerp van dit topic, hoe diep in of ver uit de kast zijn jullie?

17Uit de kast Empty Re: Uit de kast ma jun 13, 2011 12:06 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kingcouche schreef:Maar, terugkomend op het onderwerp van dit topic, hoe diep in of ver uit de kast zijn jullie?

nou ik zelf ben nog niet helemaal uit de kast hoor. vind ik zelf.
ik hou het nog steeds verborgen voor mijn ouders en familie.
alleen 2 goede vriendinnen weten het van mij. de ene vind het maar raar maar accepteert mij wel zoals ik ben.
en die ander vind het best wel grappig en is altijd erg benieuwd. ze vraagt me ook echt de oren van mijn hoofd tongue

voor mijn ouders en familie (en mijn werk omgeving) schaam ik mezelf er heel erg voor. ben bang hoe ze erop reageren
dus vandaar dat ik er ook never nooit iets over zal vertellen.

zelf ben ik nog steeds aan het ondekken wat ik allemaal wil en leuk/lekker vind.
een jaar geleden had ik nog nix te maken met daddydom alleen met spanking. sterker nog ik moest er niet aan denken om in een luiertje rond te lopen. maar sinds ik pb ken heb ik dat samen stapje voor stapje met hem ontdekt. ik zou nu echt niet meer zonder daddydom verder willen.
en zoals ik al eerder zei.... soms heb ik de leeftijd van een meisje van 3 jaar dan draag ik ook een luiertje en kleuter jurkjes. en soms wil ik iets ouder zijn dan ben ik 5 jaar.... en laat ik even de luier achterwege.

18Uit de kast Empty Re: Uit de kast ma jun 13, 2011 1:34 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Duidelijk verhaal. Weten je ouders wel van je relatie met PapaBeer?

Ik denk ook dat het best wel moeilijk kan zijn om een voorkeur voor spanking geheim te houden. Ageplay is eenvoudiger, je trekt de kleding uit en bergt het op / verstopt ze. Niemand zal er verder iets van weten.

Maar spanking laat zo zijn sporen na. Ik denk dat, als mijn dochter met dergelijke sporen zou thuiskomen, ik toch wel even een hartig woordje met de dader zou willen spreken. Om maar niet te zeggen dat die even over de knie zou gaan. En daarbij zul je ook vast niet met 20 andere meiden onder de douche stappen in de sportschool o.i.d.

19Uit de kast Empty Re: Uit de kast ma jun 13, 2011 2:06 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kingcouche schreef:Duidelijk verhaal. Weten je ouders wel van je relatie met PapaBeer?

Ik denk ook dat het best wel moeilijk kan zijn om een voorkeur voor spanking geheim te houden. Ageplay is eenvoudiger, je trekt de kleding uit en bergt het op / verstopt ze. Niemand zal er verder iets van weten.

Maar spanking laat zo zijn sporen na. Ik denk dat, als mijn dochter met dergelijke sporen zou thuiskomen, ik toch wel even een hartig woordje met de dader zou willen spreken. Om maar niet te zeggen dat die even over de knie zou gaan. En daarbij zul je ook vast niet met 20 andere meiden onder de douche stappen in de sportschool o.i.d.

nee mijn ouders weten ook niet over de relatie tussen mij en pb.

hahaha nou mijn ouders merken niet dat ik sporen heb van spanking ze zien mij altijd met kleding aan..
en ik ga gerust naar de sauna hoor met vriendinnen ook na een spanking

20Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jul 03, 2011 6:35 am

Gast

Gast

[quote="PB"]
kingcouche schreef: Maar de kans is veel groter dat ik gewoon een vanilla relatie krijg, zoals ik die in het verleden ook gehad heb.

Wat is een vanilla relatie? Klinkt als vanille tongue mjammie

21Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo jul 03, 2011 8:53 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

[quote="kleinmeisje"]
PB schreef:

Wat is een vanilla relatie? Klinkt als vanille tongue mjammie
dat is een gewone relatie zonder spanking

22Uit de kast Empty Re: Uit de kast zo maa 11, 2012 4:54 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

nou eindelijk ben ik nu een klein beetje uit de kast gekropen Wink
ik heb het na lang wikken en wegen aan een paar goede vrienden van mij verteld.
een ook aan mijn broertje. mijn broertje en ik hebben zo'n close band... we kunnen echt alles tegen elkaar vertellen.
we kennen elkaar nog beter dan dat onze ouders dat doen.

mijn broertje reageerde ook heel relaxed. hoe het precies te spraken kwam...tja lang en sai verhaal Uit de kast 253468018
mijn 2 beste vriendinnen en 1 hele goede vriend weten het ook.... zij namen het goed op... schrokken niet erg (zoals ik had gedacht)
en 1 van die vriendinnen heeft er blijkbaar zelf ook wat mee... dus dat was wel grappig om daar achter te komen.

wie van jullie is er toruwens nog meer uit de kast gekomen?

23Uit de kast Empty Re: Uit de kast za apr 21, 2012 12:48 pm

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

Ik zit er nog heel diep in en ben van plan daar voor altijd te blijven. Ik vind het hele daddydom gedoe, echt iets om je voor te schamen. Een volwassen vrouw die in een luier loopt? come on! Sommige dingen moet je ook niet willen vertellen.

Ik hoor ook nooit van collega´s, mijn ouders en andere familieleden wat ze allemaal in hun bed uitspoken, of welke gekke fantasieen zij hebben. Nou ja, mijn beste vriendin klaagt wel eens dat ze geen seks meer heeft in haar relatie en ook heeft ze me een keer in vertrouwen vertelt dat hij wil dat zij hem pijpt en dat zij hem nooit van zijn levensdagen zal pijpen, haha..

Ik beloofde haar dat ik het geheim zou houden, en zie hier..het staat nu op het internet!

Enniewees, sommige dingen zijn gewoon prive, net zoals in je neus peuteren of aan je kont krabben. Het is heerlijk om te doen, iedereen doet het, maar je ziet het zelden gebeuren.

Ik blijf dus met of zonder Daddy deep down in the closet;)

http://sub.punt.nl

24Uit de kast Empty Re: Uit de kast ma apr 23, 2012 9:40 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

guilliet schreef:Ik zit er nog heel diep in en ben van plan daar voor altijd te blijven. Ik vind het hele daddydom gedoe, echt iets om je voor te schamen. Een volwassen vrouw die in een luier loopt? come on! Sommige dingen moet je ook niet willen vertellen.

Ik hoor ook nooit van collega´s, mijn ouders en andere familieleden wat ze allemaal in hun bed uitspoken, of welke gekke fantasieen zij hebben. Nou ja, mijn beste vriendin klaagt wel eens dat ze geen seks meer heeft in haar relatie en ook heeft ze me een keer in vertrouwen vertelt dat hij wil dat zij hem pijpt en dat zij hem nooit van zijn levensdagen zal pijpen, haha..

Ik beloofde haar dat ik het geheim zou houden, en zie hier..het staat nu op het internet!

Enniewees, sommige dingen zijn gewoon prive, net zoals in je neus peuteren of aan je kont krabben. Het is heerlijk om te doen, iedereen doet het, maar je ziet het zelden gebeuren.

Ik blijf dus met of zonder Daddy deep down in the closet;)

waarom zou je het niet vertellen je doet je toch voor onder een andere naam... dus niemand weet wie je bent. als ze eens wisten wie ik in het echt was.... zou ik er ook nooit voor uit durven te komen.... ik het begin schaamde ik mezelf ook heel erg. maar na een paar jaar ben ik stap je voor stapje uit de kast gekomen. en nu ik er eenmaal uit ben (voor het grootste gedeelte) ben ik eerder opgelucht dan angstig. ik heb nu minder zorgen om het geheim te houden ook kan ik mezelf meer zijn. ik zou niet zonder daddydom meer kunnen. en het is niet per definitie dat iedereen die aan daddydom doet meteen in een luier rond loopt. ik zelf draag bijna nooit een luier maar ben (gedraag) me wel dagelijks klein. je kan ook een leeftijd van 13 ofzo hebben en aan daddydom doen. daarnaast het je ook gewoon mensen die het fijn vinden om elke dag in een luier rond te lopen. zonder dat ze klein zijn.
ik draag zelf soms een luier als ik me heel klein voel ongeveer een jaar of 3. een luier voelt dan voor mij prettig aan waardoor ik mezelf nog kleiner voel.....

25Uit de kast Empty Re: Uit de kast ma apr 23, 2012 10:22 pm

guilliet

guilliet
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan

Babydoll

Ik reageerde op de topicvraag over hoe diep je in de kast zit en hoe je met bepaalde taboes om gaat.
Van daaruit geredeneerd wilde ik aangeven dat ik diep in de kast zit, omdat ik me daarbuiten rot schaam. Het luier-voorbeeld is slechts een voorbeeld wat ik gebruik om uit te dragen dat dit soort zaken dus absoluut onbespreekbaar zouden zijn voor mij, buiten een eventuele kast.

Anoniem op forums de grootste mond hebben daarentegen is iets heel anders en doe ik vooralsnog met veel plezier:))

http://sub.punt.nl

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum: