DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wijze van straffen

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wijze van straffen Empty Wijze van straffen do jun 09, 2011 12:05 pm

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Straffen zijn er in vele soorten en maten.

Dat kan variëren van een afkeurende blik, een hartig woordje toespreken, in de hoek staan, over de knie gaan etc.

Voor de doms;
Welke straffen pas je toe, en welke vind je zelf het best om te geven en/of meest effectief? Wie doet het straffen meer pijn, jou of haar? (het moeten straffen kan ook een teken zijn dat de dom het meisje onvoldoende heeft weten te motiveren een goed meisje te zijn. Daar schuilt teleurstelling, die een dom kan overdragen.)

En voor de meisjes; welke straffen heb je weleens ondergaan? Welke hebben je geholpen om een beter meisje te worden? Voor welke straffen ben je bang? En welke straf vind jij voldoende 'eng' of 'pijnlijk' dat slechts dreiging met een dergelijke straf door mommy/daddy al voldoende is?

2Wijze van straffen Empty Re: Wijze van straffen ma jun 13, 2011 1:55 am

PB

PB
Moderator
Moderator

De straf, die ik het meest gebruik is ouderwets over de knie en een pak voor de blote billetjes.
Dat gebeurt ook bij wijze van 'onderhoud'
Voor lichte overtredingen kunnen er vervolgens allerlei instrumenten aan te pas komen, zoals de cane of een paddle.
Voor zware overtredingen is daar de 'lat'. Een stuk verend hout (zoals van een bedbodem) van zo'n 60 cm, waar mijn subjes nogal respect voor hebben. Dat voelen ze nog wel even met zitten.
Die hoeft dus slechts spaarzaam gebruikt te worden.

3Wijze van straffen Empty Re: Wijze van straffen ma jun 13, 2011 2:07 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Mij spreekt vooral het psychologische effect van het straffen aan. In de hoek zetten, time out geven, stevig bij de arm pakken, stevig toespreken, laten wachten op de straf etc.
Mocht het 'nodig' zijn, dan ook spanking over de knie met de hand en eventueel met een haarborstel, lepel, paddle en misschien cane.

Ik zou niet veel verder gaan dan rode billen en wil liever ook niet te veel striemen achterlaten.

Af en toe zie ik beelden van caning waarbij op de billen uitsluitend nog bloedende striemen en bloeduitstortingen zichtbaar zijn. Voor mij zou dat echt (veel) te ver gaan. Nog los van dat ik mij afvraag of dat geen blijvende sporen achterlaat, wil ik dat niet bij een ander op mijn geweten hebben (ook niet als de ander dat zelf wel van mij zou vragen).

4Wijze van straffen Empty Re: Wijze van straffen ma jun 13, 2011 12:23 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kingcouche schreef:
En voor de meisjes; welke straffen heb je weleens ondergaan? Welke hebben je geholpen om een beter meisje te worden? Voor welke straffen ben je bang? En welke straf vind jij voldoende 'eng' of 'pijnlijk' dat slechts dreiging met een dergelijke straf door mommy/daddy al voldoende is?

ik heb al verschillende straffen ondergaan. wel was het altijd slaag op de billen soms op mijn broek maar meestal op de blotte billen Crying or Very sad Embarassed zowel over de knie als liggend op mijn buik met een kussen onder mijn billen als staand voorover bukkend. ik heb zowel straffen met de hand als met verschillende soorten instrumenten gehad. zoals: de cane (hout en plastic) paddle (hout en leer) strap en de lat.
het enige instrument waar ik echt bang voor ben is de lat Embarassed daar hoeft mijn daddy maar mee te dreigen en ik wordt wel meteen een stuk liever. de lat heeft er ook voor gezorgd dat ik met sommige dingen die ik deed vroeger, (die slecht voor mij waren) dat ik die nu dus niet meer doe. in 1 jaar tijd ben ik een stuk minder brutaal geworden dan daarvoor. wat voor mij dus minder pijnlijke billen oplevert Very Happy

http://www.daddydom.actieforum.com

5Wijze van straffen Empty Re: Wijze van straffen ma jun 13, 2011 1:33 pm

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

welke straffen heb je weleens ondergaan?
Pfoei, best veel eigenlijk... Embarassed Het meeste wat ik heb gehad is denk ik een 'gewoon' pak voor de blote billen. Over de knie en met de hand. Maar heb ook al best vaak met de paddle gehad (hout, plastic, leer, met gaten, zonder gaten, noem het maar op), de cane en de lat pale
Welke hebben je geholpen om een beter meisje te worden?
Ehm... De cane heeft wel een beetje geholpen, ik steek nu niet zoveel tongetjes meer uit naar daddy.. Af en toe glipt er eentje doorheen in enthousiasme, maar daar kan ik dan NIKS aan doen... ik weet van niks! Wijze van straffen 4148890816
Voor welke straffen ben je bang?
De cane, de lexanpaddle en de lat zijn niet mijn beste vriendjes...
welke straf vind jij voldoende 'eng' of 'pijnlijk' dat slechts dreiging met een dergelijke straf door Daddy al voldoende is?
Als daddy gaat dreigen met de lexan of met de lat dan bedenk ik me wel...
Maar soms, heel soms, heb ik een beetje een koppige bui en dan schrikt dat ook niet af...

6Wijze van straffen Empty Re: Wijze van straffen di jun 14, 2011 12:00 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Interessant om te lezen.

Ik was altijd in de veronderstelling dat de cane een van de meeste pijnlijke spankings opleverde doordat deze zo dun zijn, maar kennelijk is de lat pijnlijker omdat deze waarschijnlijk minder buigzaam is?

7Wijze van straffen Empty Re: Wijze van straffen di jun 14, 2011 4:27 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

kingcouche schreef:Interessant om te lezen.

Ik was altijd in de veronderstelling dat de cane een van de meeste pijnlijke spankings opleverde doordat deze zo dun zijn, maar kennelijk is de lat pijnlijker omdat deze waarschijnlijk minder buigzaam is?

de cane kan ook heel erg pijnlijk zijn hoor Wink het ligt eraan hoe hard er mee geslagen wordt.
de cane heb je trouwens in verschillende diktes van heel dun naar behoorlijk dik.

en voor mij en sweeti is de lat het pijnlijkst.... maar dat wil niet zeggen dat dat dan ook het pijnlijkste instrument voor iedereen is.
iedere spankee heeft een andere pijn grens... dus elk instrument voelt ook anders. en is pijnlijker of niet

maar goed ik ben weer onder mijn onderhouds spanking weten te komen langeneus
hahaha 1-0 voor mij cheers cheers

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: