DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Aangenaam!!

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Aangenaam!! Empty Aangenaam!! ma jun 06, 2011 2:17 am

Jubilee

Jubilee

Hallo allemaal,

Ik ben hier via Fetlife terecht gekomen. Nogmaals mijn complimenten voor het vrolijke forum!
Ik ben Jubilee, een 31-jarige vrouwelijke switch uit Den Haag. Onderdanig naar mijn partner, waarin ook veel DaddyDom elementen zitten.
Verder ben ik vooral dominant in het dagelijks leven en heb in het verleden mogen snoepen van het Mommy-schap. Ik vind het heerlijk!

Ik mag mezelf wel bestempelen als streng, met veel liefde en waardering. Ik ben ervan overtuigd dat je met positieve stimulatie zoveel meer bereikt dan met harde straffen. Het moge duidelijk zijn dat het woord "teleurstelling" ook in menig preek terug komt.

Ik hoop hier veel over de ervaringen van anderen te leren en wellicht kom ik in de toekomst een lief nieuw kleintje tegen, die ik ontzettend mag vertroetelen wanneer hij zich netjes volgens mijn regeltjes kan gedragen. ik weet van niks!

2Aangenaam!! Empty Re: Aangenaam!! ma jun 06, 2011 4:16 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Van harte welkom op het forum Jubilee. Leuk dat je erbij bent!!! Cool

Misschien dat je wat leuke topics wil starten om achter onze ideeën en ervaringen te komen?

3Aangenaam!! Empty Re: Aangenaam!! ma jun 06, 2011 4:29 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Hoi Jubilee! doei!

Hoop dat je het hier naar je zin gaat krijgen!

groetjes sweet

http://www.daddydom.actieforum.com

4Aangenaam!! Empty Re: Aangenaam!! ma jun 06, 2011 5:10 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Welkom Jubilee.
Fijn dat je er bij bent.
Je bent niet de eerste wiens lifestyle iets afwijkt van de uitgangspunten van het forum.
Maar ik kan niet zeggen dat het er ongezelliger op wordt.
Zal binnenkort eens even overleggen of we wat dingen moeten bijstellen Smile

5Aangenaam!! Empty Re: Aangenaam!! ma jun 06, 2011 7:07 am

Jubilee

Jubilee

Hartelijk dank voor het warme welkom knuffel
Ik ga zeker wat meer posten hier en vragen naar jullie ervaringen. Ik kan erg genieten naar hoe anderen gepassioneerd vertellen over wat hen bezig houd.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: