hahaha ik ben NOOIT stout,
soms alleen maar een beetje eigenwijs en ondeugend
of heel druk waardoor ik een klein beetje ondeugend wordt
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
babydoll schreef:hahaha ik ben NOOIT stout,
Jenny schreef:Don't push your luck sweet!
Ik zal straks wel even met PB over je houding tegenover je zusje praten.
Ja maar..... Ohh dat is ZO niet eerlijk...!
babydoll schreef:hahaha en de volgende dag kunnen we weer zitten
geloof ik niet dat JIJ de volgende dag al weer kan zitten :PEen 'beetje eigenwijs en ondeugend' is voldoende om je met je blote billetjes een 'beetje' over de knie te doen geraken en een 'beetje' heel erg warm gevoel daar te doen ontstaan nietwaar? Zodat je een 'beetje' moeilijk zit dan he?
Maar papa, je moet ook NOOIT olie op het vuur gooien da's heel gevaarlijk! Je moet altijd aanmaakblokjes gebruiken! Da's regel 1 als je vuur maakt... *grin*en sweettie...... olie op het vuur geeft ook veel warmte hoor!
sweetlilspankee schreef:babydoll schreef:hahaha en de volgende dag kunnen we weer zitten
Nou... als ik dit stukje zo lees:
geloof ik niet dat JIJ de volgende dag al weer kan zitten :PEen 'beetje eigenwijs en ondeugend' is voldoende om je met je blote billetjes een 'beetje' over de knie te doen geraken en een 'beetje' heel erg warm gevoel daar te doen ontstaan nietwaar? Zodat je een 'beetje' moeilijk zit dan he?
Maar papa, je moet ook NOOIT olie op het vuur gooien da's heel gevaarlijk! Je moet altijd aanmaakblokjes gebruiken! Da's regel 1 als je vuur maakt... *grin*en sweettie...... olie op het vuur geeft ook veel warmte hoor!
sweetlilspankee schreef:Klopt ik kan dezelfde dag alweer zitten
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: