DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A Dangerous Method

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1A Dangerous Method Empty A Dangerous Method ma mei 28, 2012 7:59 am

sweetlilspankee

sweetlilspankee
erelid
erelid

Deze film gaat over de beginjaren van de psychologen Sigmund Freud en Carl Jung en de ontwikkeling van psycho-analyse.

Ik zou heel veel over de film willen vertellen, maar dat gaat lastig zonder het hele plot te verklappen.

In de film komen redelijk mooie spankingscènes voor, en wat men vroeger voor hysterie aanzag, blijkt achteraf (seksuele) opwinding te zijn in het geval van de hoofdpersoon. Het is leuk om te zien hoe dit door vooraanstande psychologen wordt verklaard en het is ook leuk dat de filmmakers goede spankingscenes in elkaar hebben gezet en ook niet schromen om ze in volle glorie te laten zien.

Voorbeeldje: Sabina Spielrein (Keira Knightley) is aan het wandelen met Carl Jung in het park. Zijn jas valt op de grond en hij slaat het stof eraf met zijn wandelstok. Precies op de wijze zoals iemand gecaned wordt. Sabina krijgt weer een aanval van hysterie en rent weg. Later in de film wordt uitgelegd hoe en waarom en vallen heel wat puzzelstukjes op hun plek.

Ik heb de trailer erbij geplaatst, deeltjes van spankingscenes komen er in voor. Oordeel zelf maar! Wink

http://www.daddydom.actieforum.com

2A Dangerous Method Empty Re: A Dangerous Method di mei 29, 2012 2:02 am

KleinMeisje

newbie
newbie

Dat is zeker een mooie film!
Ik heb die gezien, kwa spanking heb ik er niet heel veel voorbij zien komen.
Maar je ziet wel goed de interactie tussen de 2.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: