DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De beren familie

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De beren familie Empty De beren familie ma apr 23, 2012 9:31 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

Er was eens heel lang geleden toen er nog koetsen met paarden bestonden ipv. auto's. Leefde er een papa beer, grote zus beer en klein meisje beer. Ze woonden aan het rand van het bos, in een lief klein schattig stenen huisje met een rieten dak. Papa beer ging elke morgen naar het bos om hout te hakken wat hij vervolgens weer in het dorp verkocht.Grote zus beer paste op het huis en op haar kleine zusje beer. De twee zusjes deden het huishouden, boenden de vloeren waste de kleren en lapte de ramen en zorgde 's avonds voor het eten.
Klein meisje beer was dol op grapjes en kattenkwaad uithalen.
Zo ook op een mooie dag als vandaag. Grote zus beer was voor het huisje het paadje aan het schoon vegen toen ze haar kleine zusje hoorde gillen binnen.
Snel rende ze het huis je in, daar trof ze haar zusje aan die boven op een stoel stond met der handjes in een (1) gevouwen. ''Stil maar klein zusje,en vertel mij eens waarom gil je zo''? Het kleine meisjes beertje piepte ''Ik zag een muis, daar onder die kast.'' Ze wees naar de grote bruine houten kast voor zich.Grote zus beer ging op der knieën zitten en keek onder de kast. '' Ik zie helemaal geen muis.....'' Toen ze zich weer omdraaide naar haar kleine zusje, gooide klein meisje beer een verrotte peen (die zo zwart was als een muisje) naar grote zus beer. Grote zus beer schrok daar zo van dat ze gillend naar buiten rende. Klein meisje beer kwam niet meer bij van het lachen.... ze rolde lachend over de vloer heen en weer. Totdat ze gemeen aan haar oor omhoog werd getrokken. '' Auw auw auw dat doet pijn.'' Toen ze op der beentjes stond keek ze recht in de boze ogen van grote zus beer. De stem van grote zus beer klonk heel erg boos.
'' Zo, dus jij vind dit wel een leuk grapje he? Ik zal je leren!!!'' Klein meisje beer sputterde tegen. ''Nee.... het was maar een onschuldig grapje, sorry... auw mijn oor.'' ''Je zal straks nog veel meer pijn hebben!'' zei grote zus beer. Ze lijden klein meisje beer naar de bank toe. Waar zij plaats nam en vervolgens der zusje over de knie trok. '' Zo nu zal het je bezuren wat je hebt gedaan.'' Sprak grote zus beer haar streng toe.
Klein meisje beer had geen tijd om tegen te werken, want daar volgde de eerste slagen al. Pets, pets, pets, '' Auw! Sorry, ik zal het nooit meer doen!'' Jammerde klein meisje beer. Na ongeveer 10 minuten waren haar billetjes al vuur rood en lag ze te huilen over haar zus der knie.
Op dat moment kwam papa beer thuis van zijn werk. Hij hoorde rare geluiden uit de woonkamer komen ook hoorde hij een (1) van zijn meisjes huilen.
Snel liep hij naar de woonkamer waar hij zijn kleine meisje over de knie zag liggen huilen met hele rode billetjes. ''Wat is hier aan de hand?!'' Riep papa beer boos uit. Grote zus beer hield direct op, waardoor klein meisje beer snel van der schoot af kroop. Snikkend ging klein meisje beer op de bank zitten. Toen ze de bank raakte met der billetjes verkromp haar gezichtje van pijn.
''Hoe haal je het in je hoofd om je zusje te straffen, zonder mijn toestemming!!!''
Riep papa beer tegen grote zus beer. ''Zal ik jou eens het zelfde lesje leren?!''
En met die woorden trok papa beer, grote zus beer over de knie.

Einde

http://www.daddydom.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: