DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Voorzichtig...

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Voorzichtig... Empty Voorzichtig... ma apr 23, 2012 8:13 am

Raven Eternal

newbie
newbie

Kom ik dan ook maar eens hier een blik werpen op de wondere wereld van het forum Smile

Ik ben Raven, 26 (bijna 27!) jaar, voorzien van boobies en gek op oreo cookies.

Stiekem ben ik nog heel erg aan het zoeken wat ik nou zo fijn vind aan daddy-dom en aanverwante dingen, en hier hoop ik gaandeweg achter te komen. Ik ben hier via FetLife gekomen (waar ik dezelfde nick heb als hier) en hoewel ik aan de ene kant heel stoer en "tough" ben, wil ik aan de andere kant ook heel klein kunnen zijn en vooral niet na hoeven denken maar gewoon dingen doen omdat het "moet" en omdat ik daar een betere ik van word.

Er zijn enorm veel vragen die ik heb, die vooral over de psychologische achtergrond gaan, bij zowel mezelf als anderen. Wat zijn je drijfveren, wat zijn mijn redenen om dit te willen, ben ik niet gewoon ontzettend afhankelijk van anderen als ik hier mee bezig wil etc etc. Allemaal vragen waar ik stukje bij beetje een antwoord op hoop te krijgen Smile

Dus. Dat ben ik.

Mochten er nog vragen zijn (mijn favoriete kleur is indigo!) dan hoor ik het graag Very Happy

2Voorzichtig... Empty Re: Voorzichtig... ma apr 23, 2012 9:45 pm

babydoll

babydoll
erelid
erelid

[quote en gek op oreo cookies.[/quote]

Hoi Raven Eternal, welkom hier op het forum.
je zegt dat je zoekende bent.... ben je zoekende op dominant gebied, onderdanig gebied of allebei?

en haha we hebben nu al 1 ding gemeen Very Happy
oreo koekies zijn de lekkerste van de hele wereld !!! great

ik hoop dat je hier zal vinden wat je zoekt.

kusje babydoll

http://www.daddydom.actieforum.com

3Voorzichtig... Empty Re: Voorzichtig... di apr 24, 2012 7:17 am

PB

PB
Moderator
Moderator

Welkom Raven,

Fijn dat je er bent.
Ik zie dat je een complexe persoonlijkheid bent en 1 die ook nog nadenkt over waarom ze is, zoals ze is.
Daar hou ik wel van Smile Dat zouden meer mensen moeten doen!

Ik hoop dat je dit forum kunt gebruiken om te horen hoe andere mensen dingen beleven en vragen op antwoorden te krijgen.
Aarzel niet nieuwe onderwerpen te maken.

Als je vind dat er forum topics missen, geef een seintje en ik maak ze voor je.

Groet en veel plezier hier

PB

4Voorzichtig... Empty Re: Voorzichtig... do apr 26, 2012 10:53 am

Raven Eternal

newbie
newbie

Dank jullie voor het warme welkom Smile

@babydoll: Ik ben zoekende op onderdanig gebied denk ik wat betreft daddy-dom en evt age play achtige aanverwanten. Maar, dat kan natuurlijk altijd veranderen en ik ben vooral heel erg nieuwsgierig Smile

@PB: Ik denk inderdaad veel na over wie ik ben en waarom ik zo ben. Houdt je lekker bezig Wink Ik ben zoals ik net al zei gewoon enorm nieuwsgierig, niet alleen naar anderen maar dus ook naar mezelf.

Hopelijk kan ik hier zelf ook wat bijdragen aan het forum!

5Voorzichtig... Empty Re: Voorzichtig... vr apr 27, 2012 9:47 am

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Hoi Raven,

van harte welkom op het forum!!! Cool
Hoop dat je het hier naar je zin zal krijgen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: