DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

hai allemaal hier

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1hai allemaal hier  Empty hai allemaal hier di nov 29, 2011 12:31 am

desires

Very Happy
Hai allemaal,

Hier ben ik dan (37 jaar, uit Gelderland) als nieuw lid. :-)
Via andere sites over bdsm en maar zoeken, zoeken, zoeken, hier terecht gekomen. Om te ontdekken of mijn verlangens en gevoelens onder een kopje als DaddyDom valt. Wat ik wel vermoed...
Niet alleen de inschrijving hier is nieuw, maar het uitzoeken van mijn gevoelens en verlangens (die er altijd al wel waren), is ook pas sinds kort. Dus ik ga zo eerst eens alles van jullie hier lezen.
En misschien tot gauw :-)

dag dag

2hai allemaal hier  Empty Re: hai allemaal hier di nov 29, 2011 2:50 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

hoi desires doei! welkom hierzo op het forum.
ik hoop dat je hier zal vinden wat je zoekt.

hoelang ben je al bezig met bdsm.....
doe je daar naast ook nog aan spanking?
ben je trouwens een sub of dominant?

knuffel babydoll

http://www.daddydom.actieforum.com

3hai allemaal hier  Empty Re: hai allemaal hier di nov 29, 2011 3:44 am

desires

Hai Babydoll,

Dank je wel! :-) ik vind het leuk hier te zijn.
Zoals ik al zei is het nog allemaal erg nieuw voor me. En ik ben (denk ik) sub. Gevoelens en verlangens waren er voor zo ver ik me herinner altijd al wel. Maar sinds vorig jaar is het erg aan de oppervlakte gekomen. Ik heb toen veel gesprekken gehad met een goede vriend waarvan bdsm onderdeel van zijn leven bleek te zijn. Hij is Dom.
Door gesprekken met hem en vooral veel lezen, kijken en al een beetje te hebben geexperimenteerd ben ik erachter dat ik meer wil Very Happy
Spanking heb ik wel een klein beetje ervaring mee.
Maar als ik op bdsm sites kijk of sites over Daddydom denk ik dat mijn gevoel en verlangens meer richting Daddydom gaan. Maar ik weet het niet zeker.
Niet dat ik zozeer qua leeftijd klein wil zijn. Maar wel qua gevoel. Kwetsbaar, klein voelen, me over kunnen geven, iemand die over me waakt incl opdrachten, straf etc ;-) Lijkt me zooo fijn!
En jij? Al lang deze gevoelens? En ermee bezig?

Nou dag weer voor nu doei!

4hai allemaal hier  Empty Re: hai allemaal hier di nov 29, 2011 6:09 am

babydoll

babydoll
erelid
erelid

hoi hoi,

tja vanaf me 15e ong ben ik er al wel mee bezig met veel lezen op internet en filmpjes etc.
op die leeftijd begon het bij mij al te kriebelen en wist ik dat ik er wel wat meer mee wou dan alleen maar kijken.
alleen durfde toen nog geen contacten te leggen... dat gebeurde pas rond mijn 18e.
heb toen wat geëxperimenteerd op gebied van spanking. kwam er toen ook al snel achter dat ik een hoge pijn grens heb. Wink

maar pas toen ik Pb heb leren kennen heb ik wat meer ondekt zoals daddydom en een beetje bdsm ( bondage )
vorige maand ben ik voor het eerst samen met Pb naar een spanking middag geweest in Zeeland.
Ik vond het erg spannend maar ook leuk. waarschijnlijk binnenkort weer.
met daddydom vind ik het heerlijk om in kleuterjurkjes rond te lopen (thuis) en soms ook met een luierbroekje aan.
meestal speel ik een klein meisje tussen de 4 en de 12 jaar ligt aan mijn buien.
ik vind het heerlijk om lekker tegen mijn daddy aan te liggen op de bank en dan samen gezellig tv kijken Very Happy
en samen een spelletje (mens erger je niet) spelen. en meestal win ik cheers
maar ook als mijn daddy streng is (wat ik trouwens hard nodig heb) vind ik dat fijn en wordt ik er meestal ook opgewonden van...
kortom lekker klein zijn, geen zorgen of verplichtingen, je warm en geborgen voelen vind ik erg fijn.
en dat kan ik allemaal vinden in daddydom.

met daddydom ben ik nu ong 1 jaar mee bezig daarvoor was het alleen maar spanking.

knuffel babydoll babygirl

http://www.daddydom.actieforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» hallo allemaal,
» hier ben ik
» malaika is nieuw hier

Permissies van dit forum: