babydoll schreef:ohh maar klein meisje is mijn zusje niet meer....
ik heb sweeti alleen nog als zusje...
In dat geval moet je gewoon lief zijn voor je forumgenootjes...
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
babydoll schreef:ohh maar klein meisje is mijn zusje niet meer....
ik heb sweeti alleen nog als zusje...
babydoll schreef:maar zij is dat niet naar mij toe in real
ja das zo...we zijn laatst met zijn drieen op vakantie geweest in Brabant 1 weekje, in een huisje was erg gezellig.Kingcouche schreef:Ach, zo lang jullie met z'n drieën maar wel veel plezier hebben dan komt het allemaal wel goed, toch?
babydoll schreef:ja das zo...we zijn laatst met zijn drieen op vakantie geweest in Brabant 1 weekje, in een huisje was erg gezellig.
Kingcouche schreef:
Goed om te lezen!!! Nu we het toch over forumleden hebben, heb jij enig idee waar je collega-mod Jenny is gebleven; haar laatste bezoek was op 2 juli j.l.
babydoll schreef:geen idee..... waarom dan ???? mis je haar ?
maar ik stuur der wel ff een mailtje strax.
ja das waarKingcouche schreef:Toch zou ik het wel leuk vinden als er wat meer actieve leden komen. Gaat er een op vakantie, ligt het forum bijna plat...
en de meeste lezen of reageren niet op hun pm's dus sturen heeft niet heel veel zin... we moeten er eigenlijk gewoon voor zorgen dat er meer mensen op t forum komen. ik ga morgen maar eens beginnen met een advertentie ergens te plaatsen. en hopen dat het wat suc6 oplevert.sweetlilspankee schreef:Misschien de andere leden bombarderen met PM's?
Kingcouche schreef:Ja, op de prikborden bij Albert Heijn!?!
"Neem jij je geliefde met regelmaat over de knie? Verlangt zij naar die vaderlijke blik in je ogen? Daddydom.actieforum.com; waar driemaal ècht scheepsrecht is!"
Ga naar pagina : 1, 2
Permissies van dit forum: