DaddyDom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ontmoetingsplaats voor Daddies, Mommies en little girls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De ideale daddy/mommy en het ideale meisje/jongetje?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Op de banner van dit forum staan de woorden 'let me hold you, protect you, guide you always'.

Hoe zou jij willen dat een (spel)partner daar invulling aan geeft?

- Wanneer wil je worden vastgehouden? / Wanneer wil je iemand vasthouden?
- Waartegen wil je worden beschermd? / Waar wil je de ander tegen beschermen?
- Waartoe wil je worden geleid? / Waarnaar wil de ander leiden?

Gast

Gast

Ik denk dat je nu te specifiek kijkt naar de woorden king.

Je wilt je kleintje gewoon vasthouden/ in je armen houden... Gewoon knuffelen om te knuffelen. Je wilt haar beschermen tegen de grote boze buitenwereld; beschermen tegen pijn, verdriet en angst; Het zal je niet altijd lukken misschien, maar je streeft er wel naar.

"To guide" kan inderdaad leiden betekenen, maar waar jij waarschijnlijk met je vraag op doelt is "to guide to", leiden naar.

In deze context staat het voor begeleiden in het algemeen. En omdat het hier wordt aangevuld met "always" kun je opmaken dat het een groter geheel betreft. Iemand begeleiden op haar (levens)weg in dit geval. Zeker omdat DD/MD niet altijd geassocieerd hoeft te worden met AP.

Maar goed, dat is zoals ik het zie Wink

Kingcouche

Kingcouche
erelid
erelid

Jenny schreef:Ik denk dat je nu te specifiek kijkt naar de woorden king.

Dat was met opzet, ik ben zeer benieuwd naar welke invulling er aan de woorden wordt gegeven.
Woorden zijn nooit zwart en wit, maar verschillende kleuren grijs.

Jenny schreef: "To guide" kan inderdaad leiden betekenen, maar waar jij waarschijnlijk met je vraag op doelt is "to guide to", leiden naar.

Helemaal waar, het kan het beide zijn. Daarin schuilen denk ik al twee verschillende visies op Daddydom. Het ene is de daddy die meer in het hier en nu zijn 'kleine' meisje begeleidt en stuurt.
De tweede ziet meer op de toekomst. Moet daddy met al zijn inspanningen een hoger doel hebben voor zijn 'kleine' meisje. Iets waar hij met haar in de toekomst naar streeft.

Ik las recent een mooi verhaal over zelfbeeld van Yara (http://mrhansenyara.web-log.nl/) waarin ze schrijft dat ze voordat ze haar daddy ontmoette alleen met slobbertruien over straat durfde. Maar sinds dat ze haar daddy ontmoette haar kledingkeuze radicaal veranderd is. Ze durft nu met sexy jurkjes en rokjes over straat en vindt dat ze gezien mag worden, omdat daddy vindt dat ze gezien mag worden... Dat lijkt mij een mooi voorbeeld van de bereikte doelen in de toekomst.

Jenny schreef:Maar goed, dat is zoals ik het zie Wink

Dank je voor het delen van jouw visie!

PB

PB
Moderator
Moderator

Hold you
Protect you
Guide you

Dat zijn dingen, waarvan ik vind dat ze veel universeler zijn dan uitsluitend van toepassing voor een DaddyDom relatie.
Als ik er even over nadenk zijn ze voor mij in elk geval veel breder.
Ik doe letterlijk dat bij een collega, die een beetje in de put zit.
Bij een familielid, die een moeilijke periode doormaakt.
Bij een ex, die problemen heeft.
Het is een van de aspecten van DaddyDom: dat vaderlijke, zorgende.
De meeste mensen (ook zonder enige DaddyDom gevoelens) zijn heel dankbaar als je ze even het gevoel geeft: Je staat er niet alleen voor, ik ben er voor je.
En ik ben dankbaar dat ik dat in me heb.

Als je vraagt naar de specifieke invulling bij DaddyDom, kan ik alleen maar in clichés antwoorden.
Vasthouden om een beschermd en geliefd gevoel te geven. Vooral na een straf is dat belangrijk.
Beschermen met regels voor eigen bestwil.
Leiden naar inzicht en er zijn wanneer iemand je nodig heeft.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: